Ik had vdhorst toch eingelijk meer met 3 PC's op een rij voorgesteld ipv zo ....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen toch altijd vdvorst hebben
Die jongen die heeft het al zo moeilijk:
[afbeelding]
Ja met een mechanisch apparaat erbij wat automatisch op het toetsenbord ramt iedere secondequote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik had vdhorst toch eingelijk meer met 3 PC's op een rij voorgesteld ipv zo ....
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen toch altijd vdvorst hebben
Die jongen die heeft het al zo moeilijk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef fate het volgende:
Ocharme, zo met vdvorst lachen. Het is nogtans een leuke jongen hoor
.
Goed dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lol zit die whiskey er nog in?![]()
Der_Rudi ist Technikal jawohl!
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed dan weet ik dat ook weer
O en vorst:
Klein grafiek probleempje, maja problemen zijn er om op te lossen dus daar gaan we ook voor zeg maarquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef vdvorst het volgende:
[..], maar hoe staat het met de stats? [afbeelding]
Gaafquote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Klein grafiek probleempje, maja problemen zijn er om op te lossen dus daar gaan we ook voor zeg maar
Ik hoop vanavond de eerste versie online te zetten
Wat voor probleempje?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Klein grafiek probleempje, maja problemen zijn er om op te lossen dus daar gaan we ook voor zeg maar
fixen met die bendequote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Je krijgt me toch niet te pakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
2e toppulser en een mijlpaal
En nu volgas achter Fate aan![]()
Dat is lulligquote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef fate het volgende:
[..]
Je krijgt me toch niet te pakken. (Hoop ik...)
Verschil: 516,733... We kunnen er een wedstrijdje van maken. Telkens jij pulsed doe ik wel een tegenpulse
.
Dohquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis al opgelost, klote PHP zat voor elke row uit me result een nieuwe array aan te maken
Welkomquote:Op zondag 20 mei 2007 13:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Meld
WP al een tijdje, maar zat eerst bij GoTnu bij FOK!
Leuk dat je hebt ingezien dat het hier veeeeeeeeeeeel leuker isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Meld
WP al een tijdje, maar zat eerst bij GoTnu bij FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |