Helemaal mee eens. Ik als FC supporter erger me ook aan zijn schwalbes, maar ik geniet enorm van zijn onvoorspelbare spel. Nog lekker vrij voetballen. Deze jongen groeit nog uit tot een hele grote denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat hij 1.2 miljoen gekost had, maar verder is hij dat helemaal waard. Een geweldige spits is het!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.
Geen Idee! Denk zelf dat het gewoon een roddel was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:32 schreef Kadoc het volgende:
Hoe staat het met de interesse van Werder?
Suarez heeft een goed gevoel voor humor idd.quote:
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef Garudo het volgende:
Suarez is samen met Nevland de dodelijke aanvalsduo van de Nederlandse Eredivisie.![]()
Prachtige Interview van Nevland![]()
deden ze een paar jaar geleden ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
Voor 3mil krijg je alleen zijn linker schoenveter..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |