Nee. Volgende week woensdag 2 uur durende seizoensfinale.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
Vorige reactie verbeterd, is dus niet zo?
Scherp, zo had ik het nog niet bekeken. Charlie keek ook echt verbaasd toen hij eenmaal onder het station was, zo van 'hey hier hoort een gat te zitten!'. Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat er nog een ander station is?
Character development is prima, maar dat hoeft niet in zulke tergend trage en saaie afleveringen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Scherp, zo had ik het nog niet bekeken. Charlie keek ook echt verbaasd toen hij eenmaal onder het station was, zo van 'hey hier hoort een gat te zitten!'. Goed opgemerkt.
Daarnaast was seizoen 2 bittere noodzaak. Wel eens van character development gehoord mensen? Of gaat het jullie echt alleen maar om de actie en antwoorden?.
Alles wat nu gebeurd was niet mogelijk geweest zonder vele S2 afleveringen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Character development is prima, maar dat hoeft niet in zulke tergend trage en saaie afleveringen.
Jawel hoor. En dan nog hadden die S2 afleveringen wel wat aantrekkelijker gekund.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alles wat nu gebeurd was niet mogelijk geweest zonder vele S2 afleveringen.
Dat is een onvergelijkbaar ander uiterste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Sommige hier kunnen beter naar de A-Team kijken heb ik het idee: ook veel vragen, maar na 40 minuten is alles opgelost.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Sommige hier kunnen beter naar de A-Team kijken heb ik het idee: ook veel vragen, maar na 40 minuten is alles opgelost.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Wat ik bedoelde is dus dat S2 zeker niet zo slecht was als nu hip is om te zeggen. Erg sterke afleveringen, wat minder gefocussed op het grote mysterie, maar wat ik zeg, de tijd was er toen gewoon nog niet. Zonder S2 hadden we nu veel minder geweten over de hatch, over Mr. Eko, was er geen Libby geweest, hadden we heel wat minder over Kate geweten, etc, etc. Daarnaast vond ik de persoonlijke afleveringen nog eens bijzonder sterk geschreven en geacteerd ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is een onvergelijkbaar ander uiterste.
Wat jij dus wilt is geen 4 sezioenen maar gewoon 2, en dan was alles minder uitgemolken. Ikzelf vind het best zoals het nu gaat. Ik zal tot en met 2010 een lost-fan blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel hoor. En dan nog hadden die S2 afleveringen wel wat aantrekkelijker gekund.
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dus dat S2 zeker niet zo slecht was als nu hip is om te zeggen. Erg sterke afleveringen, wat minder gefocussed op het grote mysterie, maar wat ik zeg, de tijd was er toen gewoon nog niet. Zonder S2 hadden we nu veel minder geweten over de hatch, over Mr. Eko, was er geen Libby geweest, hadden we heel wat minder over Kate geweten, etc, etc. Daarnaast vond ik de persoonlijke afleveringen nog eens bijzonder sterk geschreven en geacteerd ook.
Maar nu S3 in een volgende versnelling is gezet hoor je het steeds meer. Ik vond S2 destijds niet slecht, en nu al helemaal niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.
Zelfs toen was het al afgezaagd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.
Hij had ineens keilang haar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Gosgloeiende wat heb ik zin in volgende week.
Ik begin Jack heel stiekem weer een beetje cool te vinden trouwens.
Dat laatste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Jarno het volgende:
Zou de finale trouwens echt 2 uur duren of zijn het gewoon 2 afleveringen van 42minuutnogwat achter elkaar die incl. reclame ongeveer 2 uur duren?
Mja, figures.quote:
Eeuh, gewoon 2 x 42 minuten..?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Jarno het volgende:
Zou de finale trouwens echt 2 uur duren of zijn het gewoon 2 afleveringen van 42minuutnogwat achter elkaar die incl. reclame ongeveer 2 uur duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |