Kom je dan ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef xman het volgende:
Gezellig Sam. Doen!
Oeh! Gaan we dan weer met ons papiertje mensen stoppen?quote:
Even kijken of we meer kunnen doen dan alleen mensen met papiertjes stoppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Gaan we dan weer met ons papiertje mensen stoppen?
Naar mijn weten wordt dat overal in GB gebruikt?quote:
Laten we zeggen da'k er over nadenk.quote:
Ik zie ook meer in juni variant. Maar ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken. Zou wel leuk vinden als iemand me daarbij zou kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef Stroekie het volgende:
Agenda is nog leeg, dus kan ik dit wel met potloot noteren. Juli variant is wellicht lastiger dan die juni dag
Handballen? Voetballen? Korfballen? Snowballen?quote:
Hier kun je polls aanmaken. Als ik het zo zie, is dat best makkelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:12 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik zie ook meer in juni variant. Maar ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken. Zou wel leuk vinden als iemand me daarbij zou kunnen helpen.
Dankje lieverd en happy birthdayquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hier kun je polls aanmaken. Als ik het zo zie, is dat best makkelijk
Gelukkig komen er genoeg Fokkers uit Utrecht die daar precies weten waar we wel en niet moeten zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Wat betreft uitgaan in Utrecht daar ben ik niet zo bekend mee behalve Pann dan.
In Rotterdam kunnen we natuurlijk zowel naar de Gay Palace als de Regenboog en Apollo gaan.
Voor zover bekend bij mij (ben geen uitgaanstype) moet je voor Pann kaarten hebben, anders kun je een tijd in de rij staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef samjustme het volgende:
Wat betreft uitgaan in Utrecht daar ben ik niet zo bekend mee behalve Pann dan.
In Rotterdam kunnen we natuurlijk zowel naar de Gay Palace als de Regenboog en Apollo gaan.
Pann wordt niet eind juni volgens mij georganiseerd. Het vindt elke derde week van zaterdag plaats.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor zover bekend bij mij (ben geen uitgaanstype) moet je voor Pann kaarten hebben, anders kun je een tijd in de rij staan.
Maar kijk eens op http://www.nighttours.nl/ of http://gay.nl/city.html?stadid=468
Ik ging dan ook alleen maar in op de post die ik quootte...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pann wordt niet eind juni volgens mij georganiseerd. Het vindt elke derde week van zaterdag plaats.
Ja, maar op zich ook wel gaaf om hem te zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Andyvie het volgende:
Die gorilla zit nu toch wel binnen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |