Ik ben nu op level 1 (!) bezig met het laatste level.. met die ruimtewezens..quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Burdie het volgende:
Bijna onmogelijk. Ik zit echt al uren op de zevensterrenliedjes te ploeteren. Mijn huisgenootje gaat me er binnenkort om vermoorden geloof ik..
Ja, daar kwam ik dus ook niet door.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben nu op level 1 (!) bezig met het laatste level.. met die ruimtewezens..![]()
ja, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef sproetjes het volgende:
ik ben sinds gisteren ook helemaal verslaafd aan elite beat agents (ik neem aan dat je de naam van het spelletje bedoeld wat er boven je besproken word muck?)
ik zeg nog steeds: hurray voor mijn r4ds
gelukt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus ook niet door.
Pas na een paar uur ploeteren!
Ik loop nu vast in level 2, die is frustrerend veel moeilijker dan level 1. Maar zooooo verslavend. Ik speel het echt de hele dag doorquote:
Herkenbaar.. ben er nu ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik loop nu vast in level 2, die is frustrerend veel moeilijker dan level 1. Maar zooooo verslavend. Ik speel het echt de hele dag door!
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef Burdie het volgende:
Mijn filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=FMSfXTlrpEQ
Wat is homebrew?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:26 schreef Femke. het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een zwarte DSL![]()
Wie draait er homebrew?
Ik had het over de 'echte' homebrew, dus inderdaad iemand die eigen software in elkaar heeft gezet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Als het ECHT homebrew is wel, dat is namelijk software die door 'mensen zoals jij en ik' in elkaar geprutst is en vrij van copyrights door iedereen gebruikt mag worden. Er is bijvoorbeeld een homebrew internetbrowser. De meeste mensen zeggen echter 'homebrew' als ze stiekem 'illegaal gedownloade spelletjes' bedoelen en DAT willen we hier inderdaad niet besproken zien worden. Ook willen we niet zien dat iemand het heeft over hoe je die homebrew precies aan de praat krijgt, want die handelingen zijn OOK illegaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |