SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:45 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Mwah, lichtjes. Zo komt Eric nauwelijks in het boek voor (in het boek is hij ouder dan Serena en woont op een campus), is Vanessa in het boek een soort kale gothic, Dan veel meer verlegen en alleen bezig met gedichten schrijven en koffie drinken en heeft hij maar een korte fling met Serena. Jenny is in het boek chubby en heeft krullen, de vader van haar en Dan is maar een bijfiguur en de moeder van Serena speelt helemaal geen rol in het boek. Moet ik nog even doorgaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Locusta het volgende:Een Gossip Girl topic
Leuke serie... de boeken niet gelezen trouwens.
In hoeverre volgt de serie op tv het verhaallijn uit het boek?
Ah! Thanksquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mwah, lichtjes. Zo komt Eric nauwelijks in het boek voor (in het boek is hij ouder dan Serena en woont op een campus), is Vanessa in het boek een soort kale gothic, Dan veel meer verlegen en alleen bezig met gedichten schrijven en koffie drinken en heeft hij maar een korte fling met Serena. Jenny is in het boek chubby en heeft krullen, de vader van haar en Dan is maar een bijfiguur en de moeder van Serena speelt helemaal geen rol in het boek. Moet ik nog even doorgaan?Het enige dat redelijk hetzelfde is, is dat Blair en Nate ook een knipperlichtrelatie hebben en dat alles begint met dat Serena na lange tijd weer terugkomt en dat het onduidelijk is wat er allemaal in de tussentijd is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Eindelijk weer eens wat nieuws om te kijkenquote:
Jenny draait wel weer bij na een tijdje denk ik en dan wordt ze weer het lieve schattige meisjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Kantar het volgende:
Leuke aflevering weer!Al vind ik Jenny gewoon een stomme wannabe, ze zal nooit kunnen tippen aan Blair Waldorf.
![]()
![]()
Hoeveel afleveringen komen er nou nog dit seizoen? Ik las tijdens het einde v/d staking dat er nog negen zouden komen, maar dat lijkt me wel een beetje overdreven - niet dat ik het erg zou vinden ofzo...
Qua ratings doen ze het niet slecht voor CW-show en ze scoren ook goed in de doelgroep.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Tazmaniac het volgende:
De komende drie weken hebben we nog gewoon een afleveringvolgens mij is seizoen 1 dan afgelopen. En als ik het goed begrepen heb is er nog niks 100% definitief voor een 2e seizoen!!
Was het niet haar exvriendje dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Sc0tTy het volgende:
Gisteren de nieuwe aflevering gekeken, vond hem best aardig
Jenny en Blair die elkaar proberen de baas te zijn is wel vet gedaan
Ik had trouwens al zo'n vermoede dat het niet Chuck was die de dingen stuurde ik denk dat het iemand is die al een hele tijd een crush op Serena heeft
Toevallig gelezen:quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was het niet haar exvriendje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef Wiiperdiipii het volgende:Dan kijk maar niet naar Dirty Sexy MoneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 01:05 schreef Kinga het volgende:
Sneak van 1.15Echt totaal out of the blue datte.... Had eerder iets anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe aanwinst ?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef shut.up.and.love het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaavolgende week wordt leuk (ik vond deze week ook leuk!) met de nieuwe aanwinst!
Ja, die Georgina is zwaar irritant. Net als Jenny. Wat een huillie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Een erg leuke aflevering. Dat homo gedoe wist ik al maar het kwam toch onverwacht. Het einde was wel leuk. Die Georgina wil ik zo snel mogelijk weg hebben.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen om het eerste seizoen goed te maken, die weinig afleveringen heeft. Bron : http://www.tv.com/story/11276.html?om_act=convert&om_clk=news&tag=headlines;title;1
Ooit van Wikipedia ofzo gehoord?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wat is de Hamptons ?ik mag dom klinken maar komt me niet bekend voor.
Idd..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:30 schreef PsyCha het volgende:
Het was weer een leuke aflevering, ondanks de nodige drama toch nog wat humor. En die Georgina is echt evil! En Dan is te naief.
idd, vanwegen dit al die drama? (en misleidende previews op tv)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:05 schreef s0k het volgende:
Pff, dat geheim van serena viel me nogal tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |