In de boeken dacht ik dat het Chuck was. Maar ik ben bang dat we het nooit zullen wetenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me af of je ooit erachter komt wie Gossip Girl is. In de pilot dacht ik even dat het Dan GG was omdat je ineens zo naar een scene ging waar hij naar de website keek terwijl GG zei dat ze nooit zou vertellen wie ze was..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:40 schreef Vapo187 het volgende:
Schijnt van de makers van The OC te zijn, idd een erg leuke serie
quote:Greetings, fans. Gossip Girl here.
Which tawdry, torrid and totally hot new CW personality has been spotted making googly-eyes at the Big Green? That's right. Gossip Girl herself.
The suitor, let's call him C.W., just made it official: Gossip Girl has been offered the back nine episodes for a full 22-episode season order. No wilting flower is she, Gossip has accepted the offer.
Those in the know have been clued in to the Gossip and C.W. hookup, but this could take their affair to a whole 'nother level. You heard it here first.
Until next time, gossipistas.
XOXO, Gossip Girl
De serie lijkt idd steeds meer verhaal enzo te krijgen, which I like very muchquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef Atori het volgende:
Voor m'n gevoel worden de afleveringen steeds beter. Deze was ook wel tof, Blair en Serena zijn idd wel enorm close met elkaar. En Blair is volgens mij zo slecht nog niet.
Ja, waar ken ik haar van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Blair een nieuwe mama had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, die uit te pilot was beter. Echte bitch, past wel bij Blair.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Blair een nieuwe mama had?
Je bedoelt Blairquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Go Jennyhopelijk wordt ze niet zo'n bitch als Clair!!
Serana
Die jaquote:
Het oog wil ook wat hè... ben nog geen überlelijke personen tegengekomen in deze seriequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering weer. maar.. VanessaIn het boek was dat een bleek, alto meisje met kaalgeschoren haar
. Dan is deze knappe latino met een flinke bos haar toch wel heel anders
. Beetje rare casting, ze hadden wel een iets alternatiever meisje kunnen nemen.
En muziek van Mika op t einde.
Donderdagochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Inu het volgende:
Aargh, de account van de user die alle afleveringen online zette is gedeleteNu moet ik gaan downloaden
Deze week weer een nieuwe afleveringStaan die ook op woensdag online?
Woensdagochtend aangezien het dinsdag in Canada op TV isquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:08 schreef Jivis het volgende:
Donderdagochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |