Je weet dat het een Park is?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef purplerose het volgende:
Heb in gelredome dus ook nix te drinken of te eten gekocht aangezien ik al dacht dat het niet te betalen zou zijnHeb een flesje water voor het concert gedronken en een flesje water onderweg naar huis
Weet iemand de layout van Goffertpark eigenlijk? Ga er zoveel uren van te voren zijn, wil niet dat dan bij de poort me flesje water al afgenomen wordt
Snotverdomme, word ik gewoon alsnog gedwongen flesjes/bekertjes water te kopen die evenduur zijn als een sixpack waterflesjes per keerquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je weet dat het een Park is?Niks poort maar een gewone festivalingang waar de kans groot is dat je inderdaad je fles wordt afgenomen..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Snotverdomme, word ik gewoon alsnog gedwongen flesjes/bekertjes water te kopen die evenduur zijn als een sixpack waterflesjes per keer![]()
Zou het helpen als ik truitje aantrek waar veel tiet te zien is?
Tja en anders mag je mijn kaartje zeer waarschijnlijk wel overnemen. (tegen de gewone aankoopsprijs uiteraard) Want het zit er dik in dat ik deze baan aanneem. of de komende aanbieding van een ander bedrijf, te mooi zijn om te weigeren.quote:
Ja hallo...waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die OP mag trouwens wel aangepast worden.
Open dan geen topicquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja hallo...waar zie je me voor aan?Dat kan ik allemaal niet hoor. niet omdat het niet snap, maar omdat ik te lui ben.
Jij bent helemaal geen toffe_ellende....maar gewoon ellende.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Open dan geen topicIk bedoel, die info over Arnhem
![]()
Eigenlijk ben ik gewoon een gefrustreerd fp-crewlid dat geen fuck te zeggen heeft op dit forumquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen toffe_ellende....maar gewoon ellende.![]()
Maar ok dan...omdat je eigenlijk wel gelijk hebt.![]()
Maar die plaatjes krijg ik niet gefixt hoor....![]()
hm oke. Eerst nog even iemand vinden die mee wiltquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja en anders mag je mijn kaartje zeer waarschijnlijk wel overnemen. (tegen de gewone aankoopsprijs uiteraard) Want het zit er dik in dat ik deze baan aanneem. of de komende aanbieding van een ander bedrijf, te mooi zijn om te weigeren.
Hijs niet legaal verkregen dus dat mag ik niet zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef Aryon het volgende:
Waar kan je die vinden?
Helaas, heb maar poen voor 1 gig dus alleen die in Nijmegen volgende weekquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef ralfseltje het volgende:
Over 26 uur sta ik lekker bij Pearl Jam
Nog meer die gaan?
Duitsland i guessquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar ben je dan over 26 uur?
Waar stond jij? Ik stond een stukje voor de geluidstoren. Was redelijk om aan te horen, zeker niet goed idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef Joostebrood het volgende:
Ik ben ook terug uit Dusseldorf, qua geluid het slechtste concert ooit. Setlist was zeker ok, maar het geluid heeft werkelijk alles verpest (waar ik stond tenminste). Verder was die arena erg lelijk, de organisatie slecht (veel te lang in de rij gestaan) en de bratwurst lekker. Dat dan weer wel.
Al met al 1 van de minst goede concerten ooit en PJ kon er geen zak aan doen.
Dat boeit toch nietquote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het weer is niet echt om vrolijk van te worden
Dan moet je vanavond even naar het goffertpark en je biertjes ergens begraven.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef Aryon het volgende:
Bah.. Je kan niet je eigen blikjes bier meenemen, aangezien ze aardig streng controleren. Bij RHCP hoorde ik iig dat het niet kon van een vriend.
Het concert is nog niet uitverkocht toch?
Heb er zin an!!
In het park, dat kan je gewoon niet missenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef ForrestX het volgende:
is het in het NEC stadion of ergens in het park? In het laatse geval, waar dan ongeveer?
Gewoon meenemen, bij 2 zakjes kunnen ze soms wel eens moeilijk doen, maar bij 1 zakje is er niets aan de hand. Ze houden de 5 gram gedoog regel van de overheid aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef purplerose het volgende:
Zit alleen te bedenken waar ik me wiet ga verstoppen
owwwww ok, dan is het idd geen probleemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon meenemen, bij 2 zakjes kunnen ze soms wel eens moeilijk doen, maar bij 1 zakje is er niets aan de hand. Ze houden de 5 gram gedoog regel van de overheid aan.
Ik ook. Voor de 2e keer in een paar dagen in de blubber staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef xTomer het volgende:
ik ga ook donderdag. sweeeet
haha ik verheug me ook al op het binnen een week tijd weer in de file naar nijmegen, in de modder en in de regen staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook. Voor de 2e keer in een paar dagen in de blubber staan.![]()
Camera!! Regenjas is volgens mij niet geheel overbodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef xTomer het volgende:
nog dingen die zeker meemoeten?
Black!!!, Indifference, Last Kissssssss, In Hiding.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef ralfseltje het volgende:
Wanneer is jullie concert geslaagd, welke nummers moéten in de setlist?
Ik ben tevreden met Long Road, Present Tense, Footsteps, Wash, RITFW, Smile, Fatal, Hard To Imagine, Half Full, Crazy Mary, U.![]()
Ik ben heel snel tevreden gelukkig, al benik al blij met 4 hiervan.
Als dat ff zou kunnen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef ralfseltje het volgende:
In Hiding is erg vet live inderdaad!! Vorige week in Dusseldorf echt een van de hoogtepunten. Last Kiss zou ook vet zijn. Al mogen ze ook wel 30 keer Black spelen. Argh, ik hoop op een setlist van 80 nummers.
krukje mocht je kort wezen, anders zie je vrij weinigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef xTomer het volgende:
Oeoeoeoeoeowieeeee, ja, can't wait!!quote:
*Cameraquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef xTomer het volgende:
Van mij mogen ze!!quote:[ Kunnen ze niet gewoon alles zingen
Ik zou de hele nacht netjes meeblijven zingen en springenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze!!![]()
Ik heb er iig geen enkel probleem mee!!
![]()
Ratsquote:
Dat zit er natuurlijk dik in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou de hele nacht netjes meeblijven zingen en springen
Maarja, ze zullen om wat zal het zijn 0.00 gestopt moeten zijn van de gemeente?
Nee, helaas niet Elmoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik in.
Och, ik spring en zing de dag erna wel weer vrolijk verder dan op Werchter!
Ga je daar ook naartoe Purplerose?!
Gezien de laatste setlist wordt het weer een gaaf optredenquote:Set 1 Why Go, Save You, Severed Hand, Grievance, Dissident, Interstellar Overdrive, Corduroy, Faithfull, Green Disease, Given To Fly, Throw Your Hatred Down, Jeremy, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Even Flow, Black, Rearviewmirror
Encore 1 World Wide Suicide, Better Man, Life Wasted, Blood, Baba O'Riley, Yellow Ledbetter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |