Jezus ben je een mongool ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Situatie: Kwart over 3 s' nachts op woensdag op donderdag, A9 bij Amsterdam, lege 3 baansweg, schijnbaar een limit van 100, Jill-RMC die snel naar huis wilde en ongeveer 130 reed, FLITS.
Echt kunnen ze in de avonduren als er toch geen hond op de weg is die flitspalen niet gewoon uitzetten?!?!
Dit heeft echt niets meer te maken met veiligheid o.i.d. dis echt gewoon geld aftroggelen.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef rieski het volgende:
De A9 staat er redelijk vol mee dus je zal er dan wel meer keren op staan. Je dacht serieus dat die dingen alleen van 9 tot 17 ..... ambtenaar?
Dat bedoel ik dus, niet opletten, 130 rijden is prima en dat doe ik ook weleens, maar let dan wel op! Wanneer je goed op het verkeer kunt letten en tegelijkertijd ook op de camera's kunt letten dan ben je pas gerechtigd om hard te rijdenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja ik wist idd dat ze er stonden, alleen de meeste staan best wel in het zicht of anders rijdt er wel iemand in mn buurt die precies weet waar ze staan. Maar in dat geval waren er dus geen andere auto's in de buurt en we waren druk aan het kletsen, dus zat ook niet echt op te letten.
En als ik wil racen ga ik wel naar Duitsland :p
Je hebt helemaal gelijk en erg herkenbaar. Daar in de buurt was ik ook een keer lullig geflitst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Situatie: Kwart over 3 s' nachts op woensdag op donderdag, A9 bij Amsterdam, lege 3 baansweg, schijnbaar een limit van 100, Jill-RMC die snel naar huis wilde en ongeveer 130 reed, FLITS.
Echt kunnen ze in de avonduren als er toch geen hond op de weg is die flitspalen niet gewoon uitzetten?!?!
Dit heeft echt niets meer te maken met veiligheid o.i.d. dis echt gewoon geld aftroggelen.![]()
Wat dus best een goede reden is om te flitsen, als je te hard rijdt en niet eens zit op te letten ben je gewoon een gevaar op de weg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
we waren druk aan het kletsen, dus zat ook niet echt op te letten.
Geflitst bij het shell station nabij Amstelveen denk ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Verkeersveiligheid hequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Lucille het volgende:
Stom he, dat regels ook gelden als er weinig verkeer is.
Je reed 10 km te hard, waarom is de boete dan om niks?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en erg herkenbaar. Daar in de buurt was ik ook een keer lullig geflitst.
situatie: maxsnelheid is 100 ik rijd op de rechterbaan, voor me een vrachtwagen dat 95 reed...ik rijd 103
ik haal hem even in met 110, waarna ik van plan was om weer keurig 103 te rijden omdat ik 360 euro boete verzameld over 2006 wel genoeg vond..
ik haal hem even in met 110..... en wordt geflitst door een driepoot dat in het donker niet te zien is.![]()
weer zo een boete om niks echt te triest, ga criminele hangjongeren aanpakken waar mensen echt last van hebben.
ik heb de hele situatie toch uitgelegd moraalridder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je reed 10 km te hard, waarom is de boete dan om niks?
Boomknuffelaar alertquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef karr-1 het volgende:
Gelukkig heb ik al jaren mijn rijbewijs en nog nooit een boete ontvangen. Waarom zouden we die dingen uitzetten midden in de nacht? Zodat losers rustig hun gang kunnen gaan en als idioten over de weg scheuren? Als je wilt racen zal je er ook voor moeten betalen.
Wel als je het doet om geen boete te krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:35 schreef EsDe het volgende:
[..]
Boomknuffelaar alert![]()
Als jij keurig 100 rijdt midden in de nacht op een leeg stuk snelweg.... ben je gewoon niet helemaal 100%.
Het klinkt inderdaad een beetje braaf en ik zeg ook zeker niet dat ik me altijd aan de maximumsnelheid houd, maar het aantal verkeersdoden is door 'de snelheidsbeperkende maatregelen', zoals drempels, flitspalen, politiecontrole, enz wel effectief afgenomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef D-Revolutionary het volgende:
Je moet gewoon niet hardrijden, weet je hoeveel ongelukken er worden veroorzaakt door mensen die te hard rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |