Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
nee je kan achter iets schulen niet bukken.
Ah zo. Maar als je rechtop staat te schuilen en je drukt op R3(?) dan bukt ie....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
nee je kan achter iets schulen niet bukken.
LOL, funny postquote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.
Daar stem ik opquote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Duck or DIE! > DoD
yes dit is mijn favo vooral omdat je niet kan bukken in gears.
2-7 nuquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik denk dat de Buffels zich beter kunnen terugtrekken uit het toernooi..
wij zijn gewoon het noobteam danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik zuig... Buffelmaster nog meer. Buffelgod nog veel meer... Om het over Clouddy nog maar helemaal niet te hebben.
there is a big difference between kneeling down and bending overquote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.
ik wou al gaan schelden dat die gratis image website een te klein datalimiet hebben, maar hier doet hij het nog welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
Het plaatje werkt hier niet,
Wanneer moeten wij spelen?
Ik vind het heel lullig dat je niet kan gearsen, maar je zit wel in het verkeerde topic te reply-en want ik zie je niet bij de deelnemer van het toernooi staan. En dit is niet het algemene GoW topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Markster het volgende:
ik heb al bijna een week niet kunnen Gearen gewoon
OP mijn stage worden heel veel plaatjes tegen gehouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ik wou al gaan schelden dat die gratis image website een te klein datalimiet hebben, maar hier doet hij het nog wel
Ik stuur het vanavond via de mail wel naar je toe.
Voor G Demon, jullie hebben 6 man dus het zou toch goed moeten komen. Anders stuur je hem toch even een pm-etje
Ik fok een heel stuk minder sinds die laatste downgrade, maar ik lurk hier gewoon hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
Komt goed dan,
Ik vraag me alleen af ofdat G demon weet van dit toernooi en dat hij bij ons in het team zit?
Goeie ondertitel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik fok een heel stuk minder sinds die laatste downgrade, maar ik lurk hier gewoon hoor.
Ik zag het, dacht dat dit het centrale gears topic wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:04 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik vind het heel lullig dat je niet kan gearsen, maar je zit wel in het verkeerde topic te reply-en want ik zie je niet bij de deelnemer van het toernooi staan. En dit is niet het algemene GoW topic
geen probleem, je krijgt hier alleen waarschijnlijk weinig reactie op je gemisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zag het, dacht dat dit het centrale gears topic wasSorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |