Noem eens de FOK!-namen van wie je nog niks hebt gehoord dan? Dan schop ik ze nog eens een keer onder hun kontquote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die heb ik gehad ik heb bericht gestuurd maar 1 heeft er maar gereageerd dus dat word tot nu toe klote.
ik heb gevraagd of ze geschikte teamnaam wisten en dat we er 1 moesten aanwezig die het aan jou door zou geven ook omtrent de nieuwe maps. dat het handiger zou zijn ipv dat wij je allemaal pm sturen.
maar ik heb dus antwoord gekregen van 1 iemand. maar ik heb geen zin om ze lalemaal achter de reet aan te lopen hoor.

Denk je dat je nog een vervanger kunt regelen?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef JelleS het volgende:
We hebben een probleem, iemand zen xbox is namelijk kapot

Neeheequote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef JelleS het volgende:
Bied je jezelf nu alweer aan?

nou doe een trial of ze goed genoeg zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef buffelmaster het volgende:
ik heb 3 man voor je in de aanbieding die geen team hebben en hoe goed ze zijn weet ik niet

Hij bestaat ook nog echt 4 manquote:Op maandag 28 mei 2007 14:45 schreef buffelmaster het volgende:
en anders mag je ook iemand nemen die je zelf kent als reserve en dan voor de eerste set wedstrijden als je buddy zijn xbox nog niet heeft. Want je kan mij niet beweren dat je friendslist uit 4 man bestaat of dat de rest allemaal noobs zijn waar je nooit mee speelt.

had ze al toegevoegd othered is er wel vaak ja probeer het alleen ngo via die weg en andersquote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef buffelmaster het volgende:
anders voeg je ze toe bij xbox live en chat je daar met ze. OtherEd is daar redelijk vaak online, cain puncture minder en knoflook staat niet in mijn lijst

Jawel hoor....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Duck or DIE! > DoD
yes dit is mijn favo vooral omdat je niet kan bukken in gears.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |