wordt genoteerdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef BLK_Kentje het volgende:
yo buffelmaster.
ik wil mijn clan opgeven
clannaam: black
mijn gamertag: BLK Kentje
van overige teamleden: BLK L2theY, BLK Henri, BLK Steven (reserve: Mittastyle)
oh en we hebben niet de nieuwe maps
we zijn gewoon voor execution met 5sec
let me know laters
verzin de teamnaam nog even dan, team wordt toegevoegd, mocht je die drie niet kunnen overhalen mee te werken, dan staan bijna bovenaan deze pagina nog een tweetal namen van teamloze mensen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Viro het volgende:
Ik heb ook een team :
1. Stickytijd
2. Bruutorious NL
3. Darth DonDon (nog niet zeker)
4. ByronBF (nog niet zeker)
5. Khami Machin7 (nog niet zeker)
6. JackassNL (aka Viro)
De nummers 3 t/m 5 heb ik niet te pakken gekregen maar deze week weet ik zeker dat ik weet of ze meedoen of niet![]()
Alleen hebben we geen Teamnaam![]()
Komt in ordequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
verzin de teamnaam nog even dan, team wordt toegevoegd, mocht je die drie niet kunnen overhalen mee te werken, dan staan bijna bovenaan deze pagina nog een tweetal namen van teamloze mensen.
ze hebben aan je gedacht toen ze de naam opperde, maar ik heb er maar één gekozen want zelf opperde ze er een stuk of 10.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:40 schreef bigore het volgende:
Hehe, zie nu pas dat ik in het hoeren team zit, heet niet voor niks Big(wh)ore![]()
Aangepastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef Knoflook het volgende:
Hmm klinkt beetje zielug maar heb ff account aangemaakt met gratis maand. Knofl00k.
Dat is dus mn tag. later zou het gewoon weer knoflo0k zijn, maar heb net nieuwe auto dus merk het wel in de centen
Ik hou ook van jou buffelmaster, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:47 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, was het een rotzooi geweest in dit topic![]()
dat zal alleen werken wanneer bigore niet in zijn huidige team gaat zitten, want hij zit nu in een team met 6 man wat al aan de hoge kant is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Wouter2006 het volgende:
kan ik er eventueel nog bij? en het liefst bij Bigore.
account: Wouter666
Als we iemand vinden die prijzen beschikbaar wil stellen.quote:
Ik zou mijn Viva Pinata mercendice wel beschikbaar kunnen stellen. Maar als ik dat doe mag ik niet meer mee doen met acties van FOK!, dus dat doe ik maar niet. Dat pennenblikje met nog wat andere dingen is mooi 6 delig, dus dat kan mooi verdeeld worden onder een team.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb een oude lamp die weg moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |