aangepast, al is jullie team nog niet helemaal zeker. Probeer daar wat meer duidelijkheid over te krijgen. Je moet het topic over GoW mensen gezocht maar in de gaten houden en als ik meer weet pm ik misschien ook wel.quote:
Ik heb tevens alle maps, alleen nog geen xbox.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef buffelmaster het volgende:
Ik moet nog een aantal dingen weten:
- Namen van een aantal teams
- Heeft van het hoerenteam iedereen de nieuwe maps??
- Van darow en bhm's team weet ik dat achja ze niet heeft, de rest wel? Zelfde voor team van phoebe, nieuwe maps ja of nee.
En voor de gasten die net hebben opgegeven (en natuurlijk ook voor de rest), er is 1 gratis mappack met old bones en raven down erin. Deze maps kunnen wel gekozen worden dus gaarne allemaal even downloaden.
yo,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook nog vrij teamloos.![]()
leg uit, zijn dat clans van xbox live die niet op fok zittten?? Want het is toch wel een vereiste dat één van de teamleden via fok kan communiceren. Maar dan moeten ze zich maar even registrerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
Ik kan waarschijnlijk 2 teams opgeven maar ik heb nog niet iedereen kunnen bereiken van de 2 teams.
Als je een half team hebt, wil ik er nog wel bij anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
Ik kan waarschijnlijk 2 teams opgeven maar ik heb nog niet iedereen kunnen bereiken van de 2 teams.
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:42 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
leg uit, zijn dat clans van xbox live die niet op fok zittten?? Want het is toch wel een vereiste dat één van de teamleden via fok kan communiceren. Maar dan moeten ze zich maar even registreren
Toch niet die ene mensen eh van laatstquote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.
Jij bedoet die gast die zo ontzettend veel sex heeft gehad in zijn leven, terwijl ie knockout gaat als ie harde krijgt?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.
Asjeblieft, ga daar maar verder geilenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef clouddy het volgende:
Viro, jij hebt de lekkerste chick in je avater die ik ooit in mijn leven heb gezien, ja tim die van jou is ook mooi
Ach op hem moet je niet letten, hij is altijd stonedquote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Timmetjuh. het volgende:
Hopen dat dit toernooi beter verloopt voor mij dan het vorige..![]()
[..]
Jij bedoet die gast die zo ontzettend veel sex heeft gehad in zijn leven, terwijl ie knockout gaat als ie harde krijgt?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef clouddy het volgende:
Viro, jij hebt de lekkerste chick in je avater die ik ooit in mijn leven heb gezien, ja tim die van jou is ook mooi
Oh nee die echt nietquote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef buffelmaster het volgende:
als je maar niet het higher then team uitnodigd, die gasten die zijn te irritant
Zo zo, dat neukt lekker wegquote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Asjeblieft, ga daar maar verder geilen-> Adriana Lima #2
ik weet wat jij vindt Heintje, ik doelde ook op andere mensen die niet in het buffelteam zitten of in jou teamquote:Op maandag 21 mei 2007 16:18 schreef Heintje het volgende:
Ik ben voor 10 seconden.
De redenen daarvoor zijn al meerdere keren gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |