execution kan je iemand niet van afstand neerschieten als hij down is, kan alleen van dichtbij. Tevens kan iemand weer opstaan als hij down is (max 2 keer, derde keer down gaan is dood).quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Wat is eigelijk de bedoeling van execution, wij spelen altijd warzone.

Als je iemand downt (dus op z'n knieën krijgt, maar niet dood) bij execution kan je hem alleen van zeer korte afstand dood maken (executeren dus) en als je daar te lang mee wacht staat ie weer (met full health) op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Wat is eigelijk de bedoeling van execution, wij spelen altijd warzone.

Bobteam Glas is hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef buffelmaster het volgende:
En voor de gasten die net hebben opgegeven

Je kan je inschrijven tot vlak voor dat we beginnen dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef mustisuc het volgende:
tot wanneer zijn de inschrijvingen?
want anders heb ik nog een team toe te voegen:
Gamertags:
----------------------------------
Heideroosje
NGPuppetMaster (reserve) (en nog niet zeker)
Kawaii NL
yuri the master
Mustisuc
Geen nieuwe maps

3 fokkers: Mustisuc, Heideroosje, yuri the master (weet alleen hun foknamen niet precies)quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Je kan je inschrijven tot vlak voor dat we beginnen dus
Drievragen, zijn het allemaal fokkers, hebben jullie enn teamnaam en zijn dat xbox-live account names

quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef buffelmaster het volgende:
ok, voeg jullie toe

Aangepast, de foknamen maakten niet echt uit. Ging me er meer om dat het de xbox-live namen warenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef mustisuc het volgende:
[..]
sorry, ik had een foutje gemaakt hoor ik net
De naam van het team is: United Scum![]()
sorry voor het ongemak ;p
en de fok namen zijn:
-Foknaam (gamertag)-
Mustisuc (Mustisuc), Kijana (Heideroosje), yurithemaster (yuri the master)

oke, dankje dan is dat ook allemaal geregeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Aangepast, de foknamen maakten niet echt uit. Ging me er meer om dat het de xbox-live namen waren

jep ik hoop dat je het team goed vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |