ok plaats me daar maar inquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dat zal alleen werken wanneer bigore niet in zijn huidige team gaat zitten, want hij zit nu in een team met 6 man wat al aan de hoge kant is.
Er zijn op het moment wel twee mensen zonder team, dus met 1 of 2 personen erbij kunnen jullie dan wel een team vormen.
Het is nog geen team op het moment, als jij een 4e en een 5e persoon weet zorg ik ervoor dat het een team wordt en dat jullie van elkaar de gegevens krijgen zodat jullie kunnen gaan oefenen. Deze mensen hoeven niet van FOK te zijnquote:
Ik wil wel een 4e man zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het is nog geen team op het moment, als jij een 4e en een 5e persoon weet zorg ik ervoor dat het een team wordt en dat jullie van elkaar de gegevens krijgen zodat jullie kunnen gaan oefenen. Deze mensen hoeven niet van FOK te zijn
Je wordt genoteerd, maar zorg wel dat je binnen nu en een week een 4e man hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ARMENIN het volgende:
Ik doe ook mee
team naam Killers
ARMENIN
benno
the darker
new maps ja
kan je mij aub nu all anmelden er komen nog par vrienden bij latter
We hebben nou als ik het goed getelt heb 9 of 10 teams.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef buffelmaster het volgende:
Doordat er al redelijk wat teams zijn komt er misschien aan het einde iets van een afvalrace met kwart finales, halve finales en een finale. Maar dat is nog niet zeker.
Als je liever een kort toernooi wilt is dit een goede optie, mij maakt het zelf niet uit of het wat langer duurt hoort, maar als het langer duurt moeten teams wel aangeven wanneer ze niet kunnen opdraven met 4 man door bv een vakantie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
We hebben nou als ik het goed getelt heb 9 of 10 teams.
Dan is een competitie wel erg veel denk ik. Bij 9 teams moet je dan 16 wedstrijden per team spelen.
Misschien kun je er twee groepen van 5 teams van maken. En dat de nummers 1 en 2 van elke groep naar een afval systeem doorgaan.
Ja hoor, als je mij ff je mail adres laat weten dan stuur ik hem wel op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef buffelmaster het volgende:
ok, dan zoeken we dus nog 1 team. Daarvoor hebben zich reeds 3 teamloze mensen aangemeld dus dat is al bijna een compleet team. Indien zich nu op het moment een compleet team aanmeldt, zet ik de drie spelers neer als reserve spelers mocht er iemand (zoals bv kanna) uitvallen.
Heintje kan ik jou tool even gebruiken om de teams dan random in twee poulen op te delen.
pm sentquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja hoor, als je mij ff je mail adres laat weten dan stuur ik hem wel op.
Het is in excel gemaakt dus die heb je er wel voor nodig.
Yes, ik wil zo snel mogelijk beginnen, ik ben in top-vorm!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
pm sent
Ik ga vanavond alvast wat indelingen maken inclusief een leuk afvalschema erachter en data's voor speelrondes. Gezien de opmerking van Darow dat hij na 1 juli niet meer kan maak ik er misschien 3 wedstrijden per week van. Dat betekent dat het in grofweg 4 weken gespeeld kan worden en dan hebben we nog een halve week uitloop.
Ik ben voor 2 teams door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
pm sent
Ik ga vanavond alvast wat indelingen maken inclusief een leuk afvalschema erachter en data's voor speelrondes. Gezien de opmerking van Darow dat hij na 1 juli niet meer kan maak ik er misschien 3 wedstrijden per week van. Dat betekent dat het in grofweg 4 weken gespeeld kan worden en dan hebben we nog een halve week uitloop.
Mag ik even de mening van mensen voor het volgende:
Moeten er per groep 2 of 4 teams doorgaan, dus met of zonder kwartfinales??
Groep Bquote:United Scum
Hoerenteam
Terror Squad
Team X
Team Phoebe
Buffelteam
1e Halve finale: A1 tegen B2quote:Team Viro
De booswigteklup
Bobteam Glas
BMH / Darow Team
Killers
Black
Ja maar je kan alsnog een teamnaam opgevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef RobinhoReal het volgende:
Voor de duidelijkheid, wij waren Team X tog?
gaarne nog even een teamnaam erbij en je mag ook beide in je team hebben hoor. Dan heb je een reservespelerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef RobinhoReal het volgende:
Ja hallo mensen,
Hier is mijn team: Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & CrashBANGBANG (of Thijs09).
Het wordt CrashBANGBANG of Thijs 09, want er moeten nog wat dingen geregeld worden!
Ik hoop dat erzoveel mogelijk informatie zo snel als mogelijk is hier gepost wordt, dan kan ik dat allemaal doorgeven!
Laterzz.......
ik ben wel reservespeler (Wouter666 gamertag)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:00 schreef buffelmaster het volgende:
Toernooi is vol, groepsindeling is bekent.
Ik heb drie reservespelers mocht het nodig zijn (en indien ze het zelf willen):Beelzebub85 Pacino88 Wouter2006
Er zijn nog genoeg teams met 4 spelers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik ben wel reservespeler (Wouter666 gamertag)
Voor deze teams heb ik de volgende personen (fok namen, dus je kan ze een pm sturen) in de aanbieding:quote:Bobteam Glas
DriesNL, SanjeevNL, Jelle Glas, Blutonium
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Killers
ARMENIN, benno, the darker
Team Killersquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Je wordt genoteerd, maar zorg wel dat je binnen nu en een week een 4e man hebt.
Doordat er al redelijk wat teams zijn komt er misschien aan het einde iets van een afvalrace met kwart finales, halve finales en een finale. Maar dat is nog niet zeker.
Laatste datum voor aanmelding zet ik om 31 mei.
Dan doe je er eentje voor de leukigheid bij. Zoek je een leuke chick waar je onder het spelen mee kan babbelen ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef JelleS het volgende:
Minimaal 5? Was leuk geweest als je dat wat eerder had gezegd. We zijn maar met zen 4'en, en om te functioneren in een bobteam heb je jaren ervaring nodig.
Als julie regelmatig kunnen is het ook goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef JelleS het volgende:
Minimaal 5? Was leuk geweest als je dat wat eerder had gezegd. We zijn maar met zen 4'en, en om te functioneren in een bobteam heb je jaren ervaring nodig.
Ik ben al bezetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:32 schreef JelleS het volgende:
Is dat een originele manier om te zeggen dat je bij ons team wilt?
Anders gaan we wel gewoon met zen vieren, winnen we toch nog wel.
Wil je zo graag een extra wedstrijd spelen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:01 schreef clouddy het volgende:
nietus!!!, misschien is het ook leuk om de laatste 2 ( of 1 ) teams tegen elkaar te laten spelen, kijken wie de grootste losers van FOK!IT zijn
We zullen zien als we elkaar in battle ontmoetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wil je zo graag een extra wedstrijd spelen dan?
alle namen die daar staan zijn gamertags als het goed is dus je kan ze zo toevoegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef aightZz het volgende:
Wanneer is mijn team online? en wanneer voege nze me toe? Ik heb alleen Darow en BMH in me lijst als het goed is van mijn team. We moeten wel ff teamplay bouwen want met alleen ksills kom je echt niet ver geloof me
Mijn gamertag is: aightZz
Is dat Turks?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef clouddy het volgende:
ich habe eine sehr grobe probleme, ich have jetzt arbeit gefonden. und ich muss naar alle waarschijnlijkheid sehr viel abenden arbeiten. d.w.z. dass ich nicht so viel zeite hab
Kheb het gelezen. Enkele clannamen hier die wij of andere kunnen gebruiken, het maakt voormij ook niet uit, als we maar een goed teamplay bouwen en winnen natuurlijk.Naam zegt niks, ook heet je Blabla The Gods.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Darow het volgende:
@aightZz, check je PM eens, ik heb inmiddels iedereen een PM gestuurd en krijg alleen een reactie van BMH en Dancin_Rhino. Wij zijn nog steeds bezig met een naam te verzinnen. Ik heb tot nu toe 2 reacties terug: Gears of Bore en Teamappeljus.
a beter, kan ik in ieder geval de gouden kooi blijven zienquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef buffelmaster het volgende:
20.00 voor elke wedstrijd, maar dat had ik al eerder gepost. Phoebe ik had jou en je teamgenoten een pm gestuurd maar niemand reageerd. Hoe zit het nou?
die heb ik gehad ik heb bericht gestuurd maar 1 heeft er maar gereageerd dus dat word tot nu toe klote.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef buffelmaster het volgende:
20.00 voor elke wedstrijd, maar dat had ik al eerder gepost. Phoebe ik had jou en je teamgenoten een pm gestuurd maar niemand reageerd. Hoe zit het nou?
Noem eens de FOK!-namen van wie je nog niks hebt gehoord dan? Dan schop ik ze nog eens een keer onder hun kontquote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die heb ik gehad ik heb bericht gestuurd maar 1 heeft er maar gereageerd dus dat word tot nu toe klote.
ik heb gevraagd of ze geschikte teamnaam wisten en dat we er 1 moesten aanwezig die het aan jou door zou geven ook omtrent de nieuwe maps. dat het handiger zou zijn ipv dat wij je allemaal pm sturen.
maar ik heb dus antwoord gekregen van 1 iemand. maar ik heb geen zin om ze lalemaal achter de reet aan te lopen hoor.
Denk je dat je nog een vervanger kunt regelen?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef JelleS het volgende:
We hebben een probleem, iemand zen xbox is namelijk kapot
Neeheequote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef JelleS het volgende:
Bied je jezelf nu alweer aan?
nou doe een trial of ze goed genoeg zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef buffelmaster het volgende:
ik heb 3 man voor je in de aanbieding die geen team hebben en hoe goed ze zijn weet ik niet
Hij bestaat ook nog echt 4 manquote:Op maandag 28 mei 2007 14:45 schreef buffelmaster het volgende:
en anders mag je ook iemand nemen die je zelf kent als reserve en dan voor de eerste set wedstrijden als je buddy zijn xbox nog niet heeft. Want je kan mij niet beweren dat je friendslist uit 4 man bestaat of dat de rest allemaal noobs zijn waar je nooit mee speelt.
had ze al toegevoegd othered is er wel vaak ja probeer het alleen ngo via die weg en andersquote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef buffelmaster het volgende:
anders voeg je ze toe bij xbox live en chat je daar met ze. OtherEd is daar redelijk vaak online, cain puncture minder en knoflook staat niet in mijn lijst
Jawel hoor....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Duck or DIE! > DoD
yes dit is mijn favo vooral omdat je niet kan bukken in gears.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |