Is dat belangrijk om (nou al) te weten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef buffelmaster het volgende:
ik wil graag van ieder team dat host is horen welke 3 levels gespeeld gaan worden aanstaande maandag
Mansion, mansion & mansion is geen optie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat belangrijk om (nou al) te weten?
Zonder te overleggen gok ik dat het,
Mansion, Fuel Depot en Tyro Station of Mausuleum gaan worden.
Tenzij de nieuwe maps mogen, dan 3 nieuwe maps denk ik.
ja,nee,nee oh wacht ik zit in andere poule, kan het mij nou boeiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Mansion, mansion & mansion is geen optie?
Volgens mij is het wel een eis dat het 3 verschillende mappen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Mansion, mansion & mansion is geen optie?
Heul niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef twi het volgende:
Dat oefenen op maps ookHoeveel keren hebben we die maps nou al gedaan?
Oefenen uberhaupt
Het is toch gewoon lekker een potje spelen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef aightZz het volgende:
Doe mij maar;
Gridlock
Tyro station
Clcoktower
Rooftop
quote:welke 3 levels
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef twi het volgende:
[JackassNL mode]
Tyro Station en Fuel DepotDan doe ik niet mee hoor!
[/JackassNL mode]
Nee hoor, is prima
dat doen ze wel vlak voor de wedstrijd dus. Maar niet iedereen speelt al een half jaar of speelt elke map. Niet iedereen speelt zo vaak als jouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
Toch vind ik het niet echt makkelijk dat je van te voren al de maps moet zeggen.
Iedereen mag na een half jaar toch wel de maps kennen.
En bij voetbal ga je toch ook niet trainen op het veld van de ploeg waar je tegen moet.
Maar ja...
Killersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef buffelmaster het volgende:
Ik wil horen van de volgende teams welke drie maps er gespeeld gaan worden:Hoerenteam BANG-BANG-clan de Booswigteklup BMH / Darow Team Killers
Waarvoor: Ik vind het wel zo eerlijk dat de tegenstander ook kan oefenen op de gespeelde maps en dat het dus minimaal 2 dagen van te voren bekend is wat gespeeld gaat worden.
(dus maandag wil ik het voor de 2e ronde weten van de hosts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |