Edit:.. dan zou ik het voor de 4de keer vertellenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Waar staat dit bad?? Ook nieuw geplaatst door J.d B.??
Of toch een fotosjoep??![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een canvasmeneer maakt jasjes van canvas. Meestal witte canvas. De jasjes hebben iets langere mouwen met lederen riempjes aan de uiteinden. De sluitingen van de jasjes zijn ook voorzien van lederen riempjes.
Beetje dunne lippen, heeft nog wat begeleiding nodig om een volle vamp te worden.quote:
Die waren er zeker , en er is naar mijn mening voldoende leuk materiaal geschoten aldaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als er camera's waren zijn er vast ook beelden van
Inderdaad, ziet er niet uit. De hele kaart ziet er trouwens een beetje amateuristisch uit...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
Jaap heeft groot gelijk, die witte lijn slaat nergens op, om zijn hoofd.
Die witte lijn die doorloopt over zijn hoofd ziet er toch ook niet uit zeg, wie dat heeft bedachtquote:
Commentaar van Japio: Het is net of Eric boven me heeft gestaan, en je weet wel wat gedaan heeft.quote:
Ik lig weer dubbel hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
Het is jammer dat ik te sloom ben om het allemaal te typen wat Jaap zegt, maar ik vind het hilarisch!
Dan komt het vast wel in de uitzending... Zou ook beetje raar zijn als ze dat niet laten zienquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:01 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Die waren er zeker , en er is naar mijn mening voldoende leuk materiaal geschoten aldaar
ohhhhhhhhhhhhh wat liefquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Omdat jij zo moe word beste mens,..en nog wat meerdere hier.....hier keek ik net tegen aan...een van mijn kittens....verse foto. Leuk he...heb er 2 ..plus mijn volwassen poes,..en hond.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |