quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG .... je vrienden worden wél volwassen!
Ik herken hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's om mijn cluppie ook zo.'t gaat alleen nog maar over geld, beleggen, reorganisatierondes en alle perikelen rond het kopen van een nieuw huis.
![]()
Enkelen zijn getrouwd en hebben inmiddels een kind, dus da's echt niks anders dan over maxicosi, poepluiers, consultatiebureau's, en het kind zelf, dat iedere 3 minuten om niets begint te krijsen.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De volgende stap in de gesprekken zal wel kinderen en poepluiers zijn! Of nog erger: trouwen!
Goeie kickquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:02 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg de ganse avond kletsen over de kleur van het behang of de nieuwe keuken
Ik leef intens met je meequote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Zo kut. Een verjaardag is nu niet van 22 tot 04 uur met flink wat bier, nee, van 20 tot 12.30 uur max. Begint met koffie en appelgebak, dan Rose.
Het gros heeft hun babies mee, de babyfoons liggen in een rijtje op de vensterbank. En het gaat echt DE-HELE-AVOND over die kinderen. CONSTANT.![]()
Het is amper voor te stellen maar 't is echt mogelijk om het 5 uur achter elkaar over kinderen te hebben.
Een verjaardag is echt geen zak meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |