Tja, maar moet toch gebeuren,quote:
Hier ook ja,...quote:
Mooie dag??quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:07 schreef vdvorst het volgende:
Waar is iedereen op deze mooie dag?
Het is een vrije dag, is toch best mooi ofniet danquote:
Nah, ik heb elke donderdag en woensdag vrij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Het is een vrije dag, is toch best mooi ofniet dan
Ik heb elke dag vrijquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah, ik heb elke donderdag en woensdag vrij.
In jaren nogwel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
Zo. Lekker uitgeslapen voor het eerst in jáááááááááren...![]()
nieuwe topics? zo kwam ik er terechtquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Ik kreeg dit topic helemaal nergens te zien...![]()
Ben via de AT van JJ hierheen gekomen...![]()
Mogge!!quote:
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
Zo. Lekker uitgeslapen voor het eerst in jáááááááááren...![]()
Ja, maar dit topic was al om half 9 geopend, dus ik dacht dat het er niet meer zou bijstaan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nieuwe topics? zo kwam ik er terecht
Eerst kijken, dan vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Ja, maar dit topic was al om half 9 geopend, dus ik dacht dat het er niet meer zou bijstaan...
Heb uiteraard niet eens gekeken....![]()
01:45 ofzo...quote:
Hey Kuukje!quote:
nette tijd, drie kwartier later was ik thuis geloof ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
01:45 ofzo...![]()
Althans toen ging de laptop dicht...![]()
Volgens mij staan alle nieuwe topics van deze dag erin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dit topic was al om half 9 geopend, dus ik dacht dat het er niet meer zou bijstaan...
Topics blijven 8 uur lang in de nieuwe topics list staan,quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Als een balletje helemaal kachel zeker??quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nette tijd, drie kwartier later was ik thuis geloof ik
Lekker!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
OA'tje. Koffie ze. Tijd voor thee hier.
Mét een koekje.
Zal ik het dan maar doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef OA het volgende:
Hierbij doe ik weer een beroep op een mod!!![]()
[afbeelding]
Nee hoor, topics blijven er maar 8 uur in staan, dus vanaf 03:40 staat ze er in, eerder nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij staan alle nieuwe topics van deze dag erin.
quote:
Maar dan wordt JJ boos op mequote:
nah, ik mocht niet meer rijden nee, maar echt apekaal was ik ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Als een balletje helemaal kachel zeker??![]()
Hij moet dichtquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren dan?
dan mod ik het wel
wat moet dicht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij moet dicht
Maar er zijn geen GC mods te bekennen volgens mij.
Het JJ verjaardagstopic.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |