quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik hier weleens jammer vind? Dat ik eigenlijk alleen jullie nicknames ken.
Zo denk ik dat klein zusje lang zwart haar heeft en 1.53 ofzo is.
ja ....vertel jij eerstquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik hier weleens jammer vind? Dat ik eigenlijk alleen jullie nicknames ken.
Nee, dat kan niet. Ik ben aan het kijken of er schimmel op mijn brood zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FuTilE..... je bent hard nodig. Lees nog ff wat voor uit eigen werk!
Heb net naar je foto gegluurdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, begin jij dan, hoe heet je?![]()
Edit: mag in PM
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben Jos, 29. Pabo afgerond, werk nu bij de gemeente. Exact een mix tussen m'n vader en moeder en dit is mijn koppie:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben Jos, 29. Pabo afgerond, werk nu bij de gemeente. Exact een mix tussen m'n vader en moeder en dit is mijn koppie:
[afbeelding]
Ik lijkt het meest op Huub. Ik kan heel kinderlijk zijn (vandaar PABO), serieus, maar ik lach altijd om alles en ook om mijn eigen misere.
Ik haat Brian, mensen die denken dat ze intelligent zijn en mensen die altijd serieus zijn.
mmmmmm klink goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Ik lijkt het meest op Huub. Ik kan heel kinderlijk zijn (vandaar PABO), serieus, maar ik lach altijd om alles en ook om mijn eigen misere.
Ik haat Brian, mensen die denken dat ze intelligent zijn en mensen die altijd serieus zijn.
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Er zijn hier ook mensen die liever anoniem willen blijven![]()
bah... zit net aan een bak salade.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik ben aan het kijken of er schimmel op mijn brood zit.
magquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Je heb gelijk dit gebeurt elke keer weer als het zo boring is. Het forum word melig en leuk. Maar tis niet de bedoeling kweet hetquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Raden is ook leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.
Dat is een heel leuk idee, maar toch echt meer op zijn plaats in de SCquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.
Tijd voor een Fok! Gouden kooi meet dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |