naja, hier blijf ik er vertellen, dat als er een link is, je maar 1 keer hoefd te drukken, en niet 2 x, kan me daar zo aan ergerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Napster het volgende:
Mijn moeder weet hoe ze moet emailen, nadat ik het 100000000 keer heb voorgedaan
Hyvesquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Logician het volgende:
hihi die van mij zit al ruim een half jaar te zeuren dat ik een hyves account moet aanmaken
ernstig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Je moeder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef nattermann het volgende:
Ik ben het, je moeder.
Meldtquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
naja, hier blijf ik er vertellen, dat als er een link is, je maar 1 keer hoefd te drukken, en niet 2 x, kan me daar zo aan ergeren
Ik zie het jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef Logician het volgende:
[..]
naja meid meid, ben wel iets ouder hoor![]()
mijn moeder ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:59 schreef RealZeus het volgende:
Mijn moeder kwam godzijdank niet verder dan de frontpage.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
78? Dan zie er er nog goed uit voor je leeftijd
Mijn ouders gaan morgen met vakantie, drukt m'n ma een briefje in de hand met het telefoonnummer van de camping. Toen voor de zoveelste keer maar eens duidelijk gemaakt dat ze ook de mobiel aan kunnen zetten. Vervolgens ook maar uitgelegd hoe ze kunnen sms-enquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef murp het volgende:
is jou moeder ook net zo leuk als jij op msn?![]()
Hoe is het met Frodo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Napster het volgende:
Mijn moeder weet hoe ze moet emailen, nadat ik het 100000000 keer heb voorgedaan
Ik lees net dat ze dat ontdekt heeftquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:30 schreef justmattie het volgende:
zolang ze je username niet weet is er niks aan de hand ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |