Die mensen gedroegen zich op hun 30ste wss ook al bejaard.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ben bijna 30, hoop stiekem wel dat ik op mijn 50e nog zo lekker actief ben (ga ik ook wel van uit)
Maar ik ken genoeg mensen van 50 die zich gedragen alsof ze 80 zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Maisnon het volgende:
zo jong en dan al omageen probleem die leeftijd met zulke leuke kleinkids,als zij maar gelukkig is.
![]()
Voel je je dan oud, of juist het eeuwige leven ideenee hoor niet oud,blijf je jong bij
![]()
Ik was je voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef Electro-Worm het volgende:
heb ik al 2 jaar..
je ziet het kan dus ook anders,vrijheid blijheid en een beetje respect voor elkaars privelevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Electro-Worm het volgende:
En of ik door een hel ga.
We plagen elkaar maar een beetje hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef wallpaper het volgende:
[..]
je ziet het kan dus ook anders,vrijheid blijheid en een beetje respect voor elkaars priveleven![]()
haha snap hem hij moet zich nuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We plagen elkaar maar een beetje hoor
Hiephooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef Afwazig het volgende:
Wallpaper u heeft een knappe dochter.
Ik zei 'u'
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef wallpaper het volgende:
[..]
haha snap hem hij moet zich nugedragen
zoals maikuul en dirkh!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef wallpaper het volgende:
ik vind fok nog steeds interessant maar wat een eikels zitten er tussen zeg.echte stoorzenders op een topic![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef wallpaper het volgende:
ik vind fok nog steeds interessant maar wat een eikels zitten er tussen zeg.echte stoorzenders op een topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |