Er zijn wat kijkers met stemscriptjes; in DGK doen we het zwart op witquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
Hier heb je zo'n hele mooie poll voor...
Polls worden vaak vernaggeld door mensen die gaan prutsen met de stemmen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
Hier heb je zo'n hele mooie poll voor...
Er worden de laaste tijd ook dubbele accounts aangemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef soylent het volgende:
Er zijn wat kijkers met stemscriptjes; in DGK doen we het zwart op wit
Dankjewel hequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef sjesze het volgende:
nee hoor de Brian stemmers zijb niet te dom !!!!
Nee, Natasia heeft hier al 7 stemmen: Soyent, Johaguerilla, Mootie, SiroJk, Suikeroom, Smeercaas, Bollesmurf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef soylent het volgende:
En zo staan we op
Huub------- 0
Jaap-------- 0
Nicolaas--- 0
Brian------- 7 (haak2 & sjesze)
Eric--------- 0
Lieke------- 2
Amanda--- 0
Natasia---- 6
Jijquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
Er klopt nu niet zo veel van.
rooie haar stem is er niet bij gerekend en als je meerdere namen moemt wordt je stem er dus ook niet bij opgeteld.
Wie date het even up?
Dan wordt het nu:quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bij meerdere namen telt alleen de eerste naam.
Dus:quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef kissy het volgende:
Ik h eb een hekel aan Natasia én Brian,
Maar geeff mijn stem toch maar aan de grootste gladjakker Brian.
It takes one to know one?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef MarocLady het volgende:
Ik heb een hekel aan Huub en Lieke!
Huub is echt een ziek ventje, typisch zo iemand die het zelfs met een dier zou willen doen als de gelegenheid zich voordoet.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
Jezus scan. Je valt me echt even tegen sorry.
Er komt een meisje in de kooi en gelijk is zij alles en binnen 2 weken haat je Huub
Ik moest ook even lachen om zijn postquote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
Jezus scan. Je valt me echt even tegen sorry.
Er komt een meisje in de kooi en gelijk is zij alles en binnen 2 weken haat je Huub
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
1: Brian............29 <------
2: Natasja........23
3: Huub...........12
4: Lieke.............10
5: Eric...............5
6: Jaap.............2
7: Amanda.......1
wat sneak jij nou?quote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 07:28 schreef scrabbie het volgende:
natasia en brian haat ik echt erg. het is ook niet mogelijk dat brian zo hoog staat in de popi pol want als je alles zo leest dan wilt bijna iedereen dat hij eruit vliegt
quote:
Amanda is een figurant, valt gewoon te weinig op en is niet extreem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef lillkiss het volgende:
maar weet je wat ik nu niet snap, hoezo scoort amanda het minst met de popu poll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |