Over een ongeluk gesproken, ik had er net bijna een op die vermaledijde rotonde voor het Centraal Station. Een Duitser die niet wist hoe de logica van een driebaansrotonde werkt, how surprising.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef fratsman het volgende:
regendroogregendroogregendroog.... Als dit over 3 weken met de parkfeesten ook is, bega ik een ongeluk.
Ik ben daar als fietser al zoooo vaak net-niet overhoop gereden he, niet meer normaalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Over een ongeluk gesproken, ik had er net bijna een op die vermaledijde rotonde voor het Centraal Station. Een Duitser die niet wist hoe de logica van een driebaansrotonde werkt, how surprising.![]()
en tietenquote:
Zeg schei es oet!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
en tieten![]()
On Topic: Vaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantie
Ik nog 4quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg schei es oet!ik moet nog een week...
Ik heb genens vakantie, begin no juust met werken...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg schei es oet!ik moet nog een week...
Ik werk nog 2 weken en dan bin ik dreej weke pleitequote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb genens vakantie, begin no juust met werken...![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werk nog 2 11 weken en dan bin ik dreej weke pleite[afbeelding]
Spanje tijdens de parkfeesten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef RuutR het volgende:
Doe dan Heino
Maarre aangezien ik toch in Spanje ben zal het me weinig boeien
Slecht geregeldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:48 schreef RuutR het volgende:
Ik kom er net achter dat ik tijdens de Parkfeesten nog in Spanje zit, dat krijg je ervan als iemand die niet uit Venlo komt de vakantie regelt
![]()
![]()
Jahp. Ik heb ook de lamp aangehad Zag geen mieter op de badkamer toen ik me wilde scheren (Ja ik was pas laat uit bed, heb vandaag nachtdienst)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:55 schreef fratsman het volgende:
Was het bij jullie daarstraks ook zo donker om 13.30? Ik moest de lamp aanmaken, want je zag geen hand voor ogen!![]()
Ik ben de enige Venlonaar, vandaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Spanje tijdens de parkfeesten? [afbeelding]
[..]
Slecht geregeld
Wij vertrekken woensdags na de parkfeesten
ja idd, er is nog weinig 'feest'. Meer een aardig achtergrondsmuziekje bij een pilskequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:24 schreef fratsman het volgende:
Ik zag gisteravond dat de Paradefeesten ook weer doorgaan.Als er een feest verneukt is door de omwonenden...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef runaway het volgende:
[..]
ja idd, er is nog weinig 'feest'. Meer een aardig achtergrondsmuziekje bij een pilske![]()
ja man!!! Ik was gewoon te druk met polonaise-lopen om even hallo te komen zeggenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:57 schreef fratsman het volgende:
[..]en zo is het.
En vond je het gisteren gezellig bij BdW?
Ik was pas om 01.15 aan het bier begonnen, ben eerst naar de film geweest. Ik denk dat er rond die tijd dat ik jou tegenkwam pas 3 of 4 in zaten.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef runaway het volgende:
[..]
ja man!!! Ik was gewoon te druk met polonaise-lopen om even hallo te komen zeggen![]()
![]()
![]()
Maar ik heb je gespot. Met alcohol en al. AnoniemertJij had het ook naar je zin?
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... de zomerfeesten in Nijmegen zijn weer voorbij. kan ik mijn kop binnekort ook weer eens in Venlo laten zien. Nog iets gemist behalve de stierenfuif in Velden?
Vrijdag pasquote:Op maandag 23 juli 2007 13:04 schreef fratsman het volgende:
Zit je nou nog niet in Spanje? of volgende week pas?
Eensquote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef fratsman het volgende:
Met kutweer en vakantie moet dat goed lukken!Ik ben er overigens voor dat de Parkfeesten worden opgenomen in de volgende topictitel.
quote:
Dude.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef Mss het volgende:
Ik vind de parkfeesten echt overhyped, kan er niks aan doen, weinig leuke bands en die hangouderen maken het er ook niet beter op
Maar volgens mij ben ik de enige met die mening
Mss is geen dudequote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dude.Voor de bands ga ik ook niet naar het park. Bier en fun met vrienden, daar gaat het om.
Overigens wil ik iedereen oproepen om zondagavond om 0.00 de Parkfeesten af te komen sluiten in de grote tent. 90's-party ftw!
Whoops, my bad. sorry.quote:
bij deze dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
Voor degene die de nieuwe wil/moet/gaat openen:
Hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Venlo kun je de OP vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |