Ik heb gezegd: Venlo en omgevingquote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef Mss het volgende:
Doos, zet er dan ook de plaatsnaam bij, niet iedereen komt uit Venlo
Je was ook makkelijk te herkennen met je FOK! t-shirtquote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben zaterdag gespot door _Administr8or_
Ssssst, maar het is geen babemagnetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Je was ook makkelijk te herkennen met je FOK! t-shirt![]()
Die zijn over het algemeen toch redelijk makkelijk (arrogante meisjes uitgezonderd, maar die heb je overalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef runaway het volgende:
[..]
ah joh dat ligt aan de venlose vrouwen
Maar jij bent dan ook de Smullerskoning!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef RuutR het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen toch redelijk makkelijk (arrogante meisjes uitgezonderd, maar die heb je overal)
Geboren en getogen in Blerick, laatste woonplek was de Molenbossen. Maar ik woon nu al zo'n 25 jaar "boven de rivieren"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:18 schreef Jumbooh het volgende:
Oh leuk!
Zijn er niet meer venlonaren op Fok? Ik kom uit Blerick trouwens..
Ik ken jou, en ik vermoed dat ik fratsman weleens gezien heb in de Tapquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef RooieRakker het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Blerick, laatste woonplek was de Molenbossen. Maar ik woon nu al zo'n 25 jaar "boven de rivieren"![]()
Kloeken is een kutsite. Grote planning over ontwikkeling aan de site en dergelijke en het is wat dat betreft helemaal dood. Het is dan ook niet vreemd dat er een poos geleden een aantal mensen zijn opgestapt. Daarnaast is het forum een grote tyfusbende met allerlei halve dode topics en een ontzettende incrowdquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef Jumbooh het volgende:
Ik ken volgens mij niemand, maar dat heb ik bijvoorbeeld ook op kloeken. Niet dat ik daar veel kom, meestal beetje dooie boel eigenlijk.
Op kloeken ken ik hoogstens 5 mensen. En die zitten hier dan weer niet.
Die kom je dan ook overal tegen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef MPG het volgende:
Volgens mij is fratsman wel de bindende factor hier
Bier?!? Waar?!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef runaway het volgende:
[..]
Die kom je dan ook overal tegen.
AA-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |