salouquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik ga van te voren even 10 dagen naar de Spaanse zon toe![]()
![]()
das geen spanje manquote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef RuutR het volgende:
én BarcelonaTrouwens in Salou heb je toch ook dé Spaanse zon
Ik vind Barcelona iig toffer dan Madridquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef runaway het volgende:
[..]
das geen spanje man![]()
![]()
@ fratseman: zaterdagmorgen, vlucht van 6.20 in de morgen. Hiephoi![]()
omdat je daar nederlands kunt praten en friet kunt etenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:32 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik vind Barcelona iig toffer dan Madrid![]()
27 juliquote:Op maandag 25 juni 2007 12:40 schreef runaway het volgende:
[..]
omdat je daar nederlands kunt praten en friet kunt eten?
nee serieus, zijn beide hele mooie stedenen zeker een bezoek waard
wanneer ga je?
Hang jij altijd 9 uur op een verjaardagquote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef zwahiel het volgende:
Sjit, heb ik weer een verjaardag komende zondag... Zonde, geen FreeFunk voor mij
Dan kom ik jou vast ook nooit tegen in de splinterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef RuutR het volgende:
Zoks mwah, muziek spreekt me niet zo aan en er lopen vaak van die emo's en alto's, houd ik ook niet zo van
Maar voor de rest is het wel leuk aangepakt daar
splinter kom ik ook met regelmaat! Leuke kroeg!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kom ik jou vast ook nooit tegen in de splinter
Ik kan het wel waarderen
Was daar pas omdat we er na een verjaardag naar toe gingen, was een of ander vaag feestje met electro. Maar vond er niks aan, Ik vind het maar een vage kroegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kom ik jou vast ook nooit tegen in de splinter
Ik kan het wel waarderen
Dat laatste ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef RuutR het volgende:
[..]
Was daar pas omdat we er na een verjaardag naar toe gingen, was een of ander vaag feestje met electro. Maar vond er niks aan, Ik vind het maar een vage kroeg
Kroegen die ik in Venlo wel ok vindt zijn: De Locomotief, De Galerie, Club Zes en Bear De Woers, maar ook die hebben allemaal hun gebrekenEr is geen enkele kroeg perfect in Venlo
Ik ben gewoon beter gewend:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef fratsman het volgende:
Eigenlijk is het best wel een zeikerd hé, Die RuutR.
Nee hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef Klonk het volgende:
is dat de pleurisherrie die al sinds vrijdagavond over de hele stad te horen is
Eensquote:
Al was het qua dj's bagger, FreeFunk was wel erg tofquote:Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef fratsman het volgende:
Free Funk was de BOM! Echt, ik heb een geweldige dag/avond gehad.En dadelijk weer werken...
Genoeg liefhebbers van hardere stijlen in Venlo. Bij Zomerparkfeest komt toch ook zowel Hardrock als Ska als Hiphop en dance. Een beetje diversiteit mag welquote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef Fliepke het volgende:
Luna en Pavo hebben toch niks te zoeken op zo'n feest. Kom op zeg
Nolensfeesten terwijl een mens moet leren voor tentamensquote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef runaway het volgende:
gegenschlag nach gegenschlag
nu nolensfeesten
Nolensfeesten?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nolensfeesten terwijl een mens moet leren voor tentamens
Ik gooi mijn raam wel open♪♪♫♫♪♫♪♫♪♪♪♫
Nolensfeesten ja. Belgen die muziek komen maken in het Mgr. Nolenspark in Venlo, elke maandagavond, 8 weken lang ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nolensfeesten?![]()
Je hebt wel de muzieknootjes gevonden...♪♫
Leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nolensfeesten ja. Belgen die muziek komen maken in het Mgr. Nolenspark in Venlo, elke maandagavond, 8 weken lang ofzo.
Als ik bij mij de straat uitfiets kom ik er vanzelf
Linkje
Geen idee, ik zit zondag in Weert op Bospop. (John Fogerty, jeweets!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:19 schreef RuutR het volgende:
Wat is er dit weekend loos in Venlo?
Nee maar ik moest zaterdagnacht tot zondagmorgen 'n uurtje of 6 werken en daarna had ik 's avonds die verjaardag. En aangezien ik niet meer in Venlo maar Utrecht woon, moet je ook nog ergens slapen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef RuutR het volgende:
[..]
Hang jij altijd 9 uur op een verjaardag
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit zondag in Weert op Bospop. (John Fogerty, jeweets!)
Maakt niks, 't is overigens wel vervelend soms om hier te wonen. Heb ik afgelopen week toch weer de persconferentie van de ZPF gemistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:21 schreef RuutR het volgende:
[..]
![]()
Veel Plezier op Bospop
@ Zwahiel: ik wist niet dat je in Utrecht woonde, vandaar
Nee gezelligheidquote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar de parkfeesten gaan puur voor de artiesten...Bier is nog altijd het belangrijkste!
Totnutoe zie ik alleen krezip als knaller wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:50 schreef RuutR het volgende:
Ach Utrecht heeft ook tal van leuke evenementen
Komt er dit jaar ook een echte knaller op de Parkfeesten of moeten we het doen met:
Krezip
Johan
Moke
Peter Koelewijn
Wouter Hamel
en C-Mon and Kypski
?
Ik zou graag een keer een leuke dj willen in de grote tent (denk aan Fedde Le Grand, Erick E, Don Diablo) of iets harders bijvoorbeeld Luna of Pavo
Krezip ben ik nogal op uitgekekenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Totnutoe zie ik alleen krezip als knaller wel.
Zo'n DJ krijg je denk ik niet op de parkfeesten, niet mainstream genoeg
Nee, maar dat is wel "cultureel verantwoord"quote:Op maandag 9 juli 2007 12:02 schreef RuutR het volgende:
[..]
Krezip ben ik nogal op uitgekeken
Maarre Fedde Le Grand, Erick E en Don Diablo zijn zo commerciëel als het maar kandus opzich ook lekker Mainstream
Net of Mongoolse Volksmuziek en een band uit Togo wel mainstream is
Sef heeft niks meer te zeggen bij de Parkfeestenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef fratsman het volgende:
Dat Sef Van Morrison maar eens vergeet (die komt toch niet) en John Fogerty boekt! Wat een show gister! Ben er nog half doof en schor van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |