Echt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doelde op die straat die fratsman noemt en het adres waar ik thans verblijf
Voor jou maakt het waarachtig niet uit of je naar dat adres of mijn adres gaat... dat verschil is verwaarloosbaar kleinquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:53 schreef OA het volgende:
[..]
Echt?![]()
blijft het nog steeds een kleine 200 km vanaf hier!![]()
moet ook... moet ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Jumbooh het volgende:
Hey, nieuw deel alweer. Het gaat hier harder dan op Kloeken![]()
Je bedoeld Venlo-Tegelen ?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:17 schreef TornadoDK het volgende:
Er staat wel erg weinig van Tegelen in de OP.
Wel met onze bekendheden lopen pronken he![]()
Hé Runnie!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef runaway het volgende:
een tvp uit madriddddddddddddd
wel van een echte venlose![]()
Ik kom freefunken!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hé Runnie!
Wannier zeen we dich weer ens in ut Venloosche?!?
Zeker! Drinke we d'r same eine!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef runaway het volgende:
[..]
Ik kom freefunken!!!!!!!!
kom de 30e truuk, pilske??![]()
Nee, Venlo-Centrum ook niet.quote:
Whehe... als je voor elke Pruus een euro kreeg had je vast niet geklaagdquote:
Nee, dan niet neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... als je voor elke Pruus een euro kreeg had je vast niet geklaagd
Die Pruuse, natuurlijk, die vinden dat een gezellig dagje uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, dan niet nee
Maar het was echt ziekelijk druk gewoon, welke mensen gaan op zo'n dagen dan ook winkelen![]()
![]()
Wij hebben de billigste Kafee en de lekkerste wietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Die Pruuse, natuurlijk, die vinden dat een gezellig dagje uit
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:27 schreef fratsman het volgende:
Wat die duitsers hier komen halen heet niet voor niks Butterfahrt Kaffeefahrt
Nee hoor heet Butterfahrt offcieëelquote:
Ik heb vroeg weekend!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:51 schreef RuutR het volgende:
[..]
Nee hoor heet Butterfahrt offcieëel
Hee Maikuull moet je niet werken, op mijn bonnetje van de FRS stond Maikuullll![]()
![]()
Nou zoe zuus er wel oetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb vroeg weekend!
En typ mijn naam eens normaal! Kom ik uit Mestreech? Nae!
ik weet het, maar das nie meer actueelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:51 schreef RuutR het volgende:
[..]
Nee hoor heet Butterfahrt offcieëel
Hee Maikuull moet je niet werken, op mijn bonnetje van de FRS stond Maikuullll![]()
![]()
Morgen ook weer werken en dan zondag eindelijk vrijquote:
Valt nog mee, ik woon erquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:56 schreef fratsman het volgende:
Ik moet vanavond gewoon helemaal naar 't Ven fietsen...![]()
Mits ze het in waalwijk niet verprutsen hequote:
Waalwijk is toch al een behoorlijke tijd de weg kwijt, dus ik hoop dat het ze ook in Waalwijk luktquote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits ze het in waalwijk niet verprutsen he
Maar, wel een bijzonder mooie uitslag dit
Das al heel lang geleden....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef travelman het volgende:
Ondanks dat er afgelopen vrijdag niet veel te doen was in de stad, heb ik me goed vermaakt!! VVV in de eredivisie![]()
Volgend seizoen wellicht weerquote:
Ik vind Walek ook altijd stiekum wel een leuke club!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgend seizoen wellicht weer
donderdaag nog ff winne in waalwijk, of gelijk spelen
Ik vind het eerder een saaie club, die opzich wel thuishoort in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind Walek ook altijd stiekum wel een leuke club!![]()
Maar ik ken verder niemand daar vandaan, dus ik gun het VVV![]()
Na.. VVV hoort niet echt in de jupiler league, maar ook niet in de eredivisie... typisch een eval van tussen servet en tafellakenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:37 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een saaie club, die opzich wel thuishoort in de Jupiler League
wordt weer spannendquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
Ik zit thuis, en maar goed ook.
Nou ja, hopelijk komt zondag alles goed.
Een voordeel, zondag staat een kolkende koel achter ze als twellefde manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:51 schreef RuutR het volgende:
Verliezen van zo'n Baggerploeg als RKC
Noujah hopelijk winnen ze zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |