Bullshit het gaat tenminste niet over nerd-zaken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
nu kaap je je eigen topic
We pakken 'm gewoon terugquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
nu kaap je je eigen topic
Ben je een vrouw?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Als jij dat wil zal ik er een strik om doen![]()
Hou je bek, slet. Dribbel_ spreekt de waarheid en dus geen stierenstrontquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef felic. het volgende:
[..]
Bullshit het gaat tenminste niet over nerd-zaken.
NERD!
Mhaha spelfout.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Hou je bek, slet. Dribbel_ spreekt de waarheid en dus geen stierenstront
Begrepen?
Ik lees helemaal niet eerst het nieuwsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef felic. het volgende:
Hallo nerds,
Mhaha, losers!!! Echt waar. Leg mij nou eens uit waarom je, als je de PC opstart, eerst het nieuws gaat lezen,
Maar wel verbeterdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef felic. het volgende:
[..]
Mhaha spelfout.
Ik sla je helemaal MurW, WurM.
Dat grapje was trouwens nog nooit gemaaktquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef felic. het volgende:
[..]
Mhaha spelfout.
Ik sla je helemaal MurW, WurM.
Dat had ik kunnen weten, als ik 24/7 op fok te vinden was en elk topic had uitgeprint! Maar k ben dan ook geen nerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat grapje was trouwens nog nooit gemaakt
Je probeert me te slaan, maar het voelt meer als aaienquote:
Je bent wel een van de eersten die dat grapje op FOK! maakt trouwens. Het niveau van FOK! is doorgaans hoger dan jouw niveau.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef felic. het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten, als ik 24/7 op fok te vinden was en elk topic had uitgeprint! Maar k ben dan ook geen nerd![]()
nerd![]()
Mensen die proberen te rijmen om zodoende bij de negers te kunnen slijmen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef felic. het volgende:
[..]
Je probeert me te slaan, maar het voelt meer als aaien
Probeer verdomme m'n woorden niet om te draaien
Dat is Opgezwollequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef Mathijz het volgende:
TS heeft alleen maar nep negers in zijn omgeving
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |