Abdoe indeedquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Homdeck het volgende:
abdoesjaparov?
Kashechkin, Brajkovic, Popovych, genoeg oostblokkers in het hedendaagse wielrennen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ken geen Oostblokkers, behalve VinokourovEn ik ken wel veel Fransen, dus welke is het
zijn allemaal van die rotnamen, dus die kan ik niet onthoudenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kashechkin, Brajkovic, Popovych, genoeg oostblokkers in het hedendaagse wielrennen hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
Cipollini?
Luctor.et.emergo +1quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kirsipuu?
dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef ScottTracy het volgende:Zonet kende je nog geen enkele Oostblok renner behalve Vino...
vinokourov is ook geen gegadigde voor het puntenklassement hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ken er nog wel een paar. Maar ik wist dat hij nog nooit het puntenklassement gewonnen had. Dus op die vraag kende ik hem niet. Aangezien hij geen antwoord-mogelijkheid was
Wel met 15 bergetappesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vinokourov is ook geen gegadigde voor het puntenklassement hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |