abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49528571
Je bedoelt 50.500? Dat zijn de aantal HAVO kandidaten.

En 3000 klachten is veel ja.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49528909
Kijk we hebben het wel over 3000+ klachten, van de ongeveer 51000 HAVO kandidaten... Ik hoop dat we de 25% bereiken
BoF!
pi_49536902
3000+ klachten is natuurlijk wel veel, maar het is maar ongeveer 6% van het totaal aantal havo kandidaten.. Dat betekent dat 94% er geen klacht over had, dusjaa...
pi_49537894
En toch is 3000 veel, ze verwachten echt dat 90% niet de moeite neemt om een klacht in te dienen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49552092
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef FlitsFrits het volgende:
Je bedoelt 50.500? Dat zijn de aantal HAVO kandidaten.

En 3000 klachten is veel ja.
foutje, maar dan zijn alsnog de klachten niet echt heel veel. Maar hoop dat ze er iets aan doen
pi_49559651
Wat ik niet snap is hoe het kan dat het antwoord op vraag 14 (Hoe kan het slot van de tekst getypeerd worden?) anantwoord A kan zijn (De schrijver geeft nog een laatste argument om de lezer te overtuigen)

Ik heb namelijk de laatste 3 jaar op school in mijn kop gestamp gekregen dat je bij een betoog (en bij een beschouwing ook bijvoorbeeld) in je slot enkel mag eindigen met een conclusie of samenvatting... En dat je ABSOLUUT geen nieuwe dingen mag behandelen in je slot. Dus al helemaal geen nieuwe argumenten.

Dus hoe kunnen ze dan in vredesnaam zo'n Nederlands-slechte tekst in een nederlands examen stoppen?

3430 klachten... dat is 6,79 % van alle havisten, die hebben geklaagd!
pi_49560362
no offence, maar het was bij vraag 14 erg duidelijk dat het A was (ook al klopt het niet met wat er geleerd word over een betoog, dat ben ik met je eens)
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_49562267
Er wordt echt niet gekeken naar de hoeveelheid klachten voor de normering van examens. De cijfers van de eerste vijf leerlingen worden gestuurd naar CITO. Aan de hand daarvan, wordt er een normeringsschaal bepaald.
Hij was maar een clown...
pi_49563656
was het bij de samenvatting nou ook de bedoeling dat je erbij vermeldde wie de schrijver was? heb ik wel gedaan
If you are searching, lost is where you will find me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')