Dat is toch de definitie van metal?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bijna 17 hoor![]()
![]()
en tja ze zijn jong, maar ze spelen ook een simpel riffje dat telkens herhaalt.
Je post toch ergens dat je even oud bent als ik?quote:
Maar dat is natuurlijk ook wel versterker gebonden neem ik aan? Een jcm800 met jouw stack vergelijken gaat niet zo heel erg goed denk ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja hoor, dat lukt prima. Een beetje op volume klinkt het wel mooier natuurlijk, maar je kan op die manier wel vrij nauwkeurig je volume instellen. Op mijn Valvestate top werd je pas hoorbaar op 1 en dan stond-ie haast al te hard voor op je kamer. Dat wil nu een stuk beter.
oh ik dacht dat er iets stond over waarom die lui op waldrock stondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je post toch ergens dat je even oud bent als ik?
Ik denk dat de combinatie van 2 volumeknoppen het in ieder geval mogelijk maakt je volume goed in te stellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je post toch ergens dat je even oud bent als ik?
[..]
Maar dat is natuurlijk ook wel versterker gebonden neem ik aan? Een jcm800 met jouw stack vergelijken gaat niet zo heel erg goed denk ik?
Metal is popquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
..niet zozeer als de definitie van pop![]()
sorry maar waarom maak je die kereltjes nou belachelijk? ik durf te wedden dat jouw bandje lang niet zo strak speelt als dat zij doen. en ik weet zeker dat jij niet iemand hebt die met een bladereblazer in je haar blaast!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
..niet zozeer als de definitie van pop![]()
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
sorry maar waarom maak je die kereltjes nou belachelijk? ik durf te wedden dat jouw bandje lang niet zo strak speelt als dat zij doen. en ik weet zeker dat jij niet iemand hebt die met een bladereblazer in je haar blaast!
Het muziekwereldje draait op jaloezie en afgunstquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
sorry maar waarom maak je die kereltjes nou belachelijk? ik durf te wedden dat jouw bandje lang niet zo strak speelt als dat zij doen. en ik weet zeker dat jij niet iemand hebt die met een bladereblazer in je haar blaast!![]()
het is wel soort van mogelijk, maar veel dynamiek krijg je er niet inquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je ook melodieus grunten ?
serieuze vraag trouwens
ik doelde daarmee helemaal niet op die lui.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
sorry maar waarom maak je die kereltjes nou belachelijk? ik durf te wedden dat jouw bandje lang niet zo strak speelt als dat zij doen. en ik weet zeker dat jij niet iemand hebt die met een bladereblazer in je haar blaast!![]()
Maar wat is dan de toevoeging, naast dat het gewoon goed is voor de amusementswaarde omdat het gewoon ronduit belachelijk klinktquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het is wel soort van mogelijk, maar veel dynamiek krijg je er niet in![]()
hoog en laag grunten is het grootste verschil dat je kan krijgen eigenlijk.
je kunt wel gewoon een zangmelodie schreeuwen, want sommige bands doen.
maar das stom.
true, maar als je kijkt naar wat ze spelen, is het gewoon echt simpel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
iddhet inspelen op je demo over een track is 1, maar het als band live allemaal ook strak spelen is dan nog wat lastiger ja
Mja dan kan je beter iets simpels spelen wat als geheel strak gaat en dan nog goed klinkt dan iets heel moeilijks wat heel verneuckt gaat natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
true, maar als je kijkt naar wat ze spelen, is het gewoon echt simpel.
weet ik veel, jij stelt die vraagquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar wat is dan de toevoeging, naast dat het gewoon goed is voor de amusementswaarde omdat het gewoon ronduit belachelijk klinkt
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dan kan je beter iets simpels spelen wat als geheel strak gaat en dan nog goed klinkt dan iets heel moeilijks wat heel verneuckt gaat natuurlijk
ik vind dat je niet erg respectvol over die jochies praat, ik durf te wedden dat jij nog lang niet zo strak kunt spele als die kereltjes, anders had jij er wel gestaan heh?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik doelde daarmee helemaal niet op die lui.
hij zei van: metal is telkens dezelfde akkoorden.
en ik zei van: nee pop is telkens dezelfde akkoorden.
en ik zei niet van: ze spelen dezelfde akkoorden, ze zijn gay, het lijkt wel pop.
want dat zei ik niet.
gaan we nu persoonlijk doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik vind dat je niet erg respectvol over die jochies praat, ik durf te wedden dat jij nog lang niet zo strak kunt spele als die kereltjes, anders had jij er wel gestaan heh?
JIJ STOND ER ANDERS OOK NIET.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik vind dat je niet erg respectvol over die jochies praat, ik durf te wedden dat jij nog lang niet zo strak kunt spele als die kereltjes, anders had jij er wel gestaan heh?
Omdat het metalwereldje maar een heel klein wereldje is en de kans is vaak heel groot dat je elkaar gaat tegenkomen ergens op een bepaald moment. Soms kan je dus beter een niet al te grote bek hebben. Ik denk dat er bijvoorbeeld genoeg lui zijn die Within Temptation vreselijk vinden, maar als ze het voorprogramma kunnen doen piepen ze ineens heel anders...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
+ waarom zou ik ineens respect moeten hebben voor een ander bandje![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gaan we nu persoonlijk doen?![]()
wij hebben nog niet eens geoefend met onze nieuwe drummer, gigs kunnen we regelen zodra we daar zin in hebben.
+ ik doe niet met opzet respectloos of wat dan ook
+ waarom zou ik ineens respect moeten hebben voor een ander bandje![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef imported_sphinx het volgende:
wtf, ik vind ons beter![]()
en dat zanger gastje is gay![]()
Je hebt zelf nog nooit geoefend met je drummer en dan zeg je dus dat dit een simpel riffje is, dat de zanger gey is en dat jullie zelf beter zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef imported_sphinx het volgende:
en tja ze zijn jong, maar ze spelen ook een simpel riffje dat telkens herhaalt.
ik loop ook niet te brullen dat het simpel is en dat de zanger gey is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
JIJ STOND ER ANDERS OOK NIET.![]()
zo. klaar.
Ok, eerst deze post.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt zelf nog nooit geoefend met je drummer en dan zeg je dus dat dit een simpel riffje is, dat de zanger gey is en dat jullie zelf beter zijn?Heb je uberhoupt wel es gespeeld met een bandje mét drummer? Want zo ontzettend simpel is het niet wat die kereltjes daar doen, ze spele niet één keer niet fijn op elkaar ingspeeld en het klinkt echt rete strak.
En als jij dat persoonlijk vind moet je dat zelf weten.![]()
stukje in Great Vaults of Opportunity (link staat in sig)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef adt het volgende:
noem es een moeilijk stuk dat jullie spelen qua metal...
AH fuck verkeerd gelezenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
stukje in Great Vaults of Opportunity (link staat in sig)
dat hebben we bij die opname compleet verneukt omdat we het die dag voor het eerst oefenden![]()
true.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Omdat het metalwereldje maar een heel klein wereldje is en de kans is vaak heel groot dat je elkaar gaat tegenkomen ergens op een bepaald moment. Soms kan je dus beter een niet al te grote bek hebben. Ik denk dat er bijvoorbeeld genoeg lui zijn die Within Temptation vreselijk vinden, maar als ze het voorprogramma kunnen doen piepen ze ineens heel anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |