Ja man, toen we een paar keer op jullie moesten stemmen ofzo.quote:
yup, toen zei ik dat je gratis naar ons eerste concert mocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, toen we een paar keer op jullie moesten stemmen ofzo.
zwart met ons logo in het wit erop, gewoon simpelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
Kies liever voor een T-shirt
Hoe komt dat ding er uit te zien?
duhuhquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Echt niet, dat verwachtte je gewoon van me![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwart met ons logo in het wit erop, gewoon simpel![]()
maar zo satanisch zijn we nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik koop hem alleen als er een satanische leus op staat. Bijvoorbeeld, "Heaven Denies al het Gristentuig" en dan een pul bier eronder [afbeelding]
Dankje!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gister nog even naar Indorppop geweest, was erg gezellig.
I Kissed Charles rockte als een tiet, alles zat lekker in elkaar en het klopte.
Deed me een beetje denken aan Robocop Kraus met een zangeres, erg leuk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef Under_Score het volgende:
boh, net alles naar beneden gesleept, vooral het cabinet was een kunst
nu staat alles klaar om morgen de woonkamer onveilig te maken en om in de auto geladen te worden
Pedal tunersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Under_Score het volgende:
ohja, ik moet nog een goed stemapparaat hebben om ook in verschillende tunings fatsoenlijk te kunnen stemmendie wat ik nu heb is alleen voor EBGDAE
![]()
tja je hebt dure en goedkopere, ik heb een goedkope maar die is niet echt geweldigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:41 schreef Under_Score het volgende:
kost dat? nog suggesties voor een goeie?
en de prijzen ongeveer? ben niet van plan om 200 euro voor een simpel stem apparaatje uit te geven, maar zo`n 60 euro maximaal moet wel kunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Neidropje het volgende:
korg dt10, boss tu2 en als je geld over hebt, peterson strobostomp
de bovengenoemde zijn volges mij dus allemaal duurder dan 60 euroquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en de prijzen ongeveer? ben niet van plan om 200 euro voor een simpel stem apparaatje uit te geven, maar zo`n 60 euro maximaal moet wel kunnen
Dan moet je iig een chromatische hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef Under_Score het volgende:
had ik al gedacht, als hij maar goed is. het hoeft geen vloer stem ding te zijn maar gewoon een simpele die dus aangeeft welke toon ik speel en of die goed gestemd is. meer hoeft hij niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |