en de prijzen ongeveer? ben niet van plan om 200 euro voor een simpel stem apparaatje uit te geven, maar zo`n 60 euro maximaal moet wel kunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Neidropje het volgende:
korg dt10, boss tu2 en als je geld over hebt, peterson strobostomp
de bovengenoemde zijn volges mij dus allemaal duurder dan 60 euroquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en de prijzen ongeveer? ben niet van plan om 200 euro voor een simpel stem apparaatje uit te geven, maar zo`n 60 euro maximaal moet wel kunnen
Dan moet je iig een chromatische hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef Under_Score het volgende:
had ik al gedacht, als hij maar goed is. het hoeft geen vloer stem ding te zijn maar gewoon een simpele die dus aangeeft welke toon ik speel en of die goed gestemd is. meer hoeft hij niet te doen.
tja, dat heb je dan..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef Cynic het volgende:
Zo, ook weer terug van oefenen. Moet helaas ook af en toe gebeuren als je een cd gaat maken![]()
ik doe meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef Cynic het volgende:
Mijn ideale band zou nooit oefenen en nooit optreden.
Ik ben hard op zoek
Neem een Boss TU80. Goedkoop en perfect. Fuck pedal tuners, stel mongeaulen hier dat meteen dure crap die niemand nodig heeft gaat lopen aanbevelen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Under_Score het volgende:
mooi, zal wel een dikke vandale menemen als ik ga kijken :p
extra chromosonisch stemapparaat
ja nou, ik vind het handig om er bovenop te kunnen gaan staan.. als je moet stemmen terwijl je aan het spelen bent.quote:Neem een Boss TU80. Goedkoop en perfect. Fuck pedal tuners, stel mongeaulen hier dat meteen dure crap die niemand nodig heeft gaat lopen aanbevelen...![]()
ik ben een man van dikke riffs, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou ja, we zouden als fokkers wat kunnen opnemen maar dat wordt toch altijd zo'n backingrtackgebeuren. 4 minuten leadgitaar.![]()
Een TU2 is wel handig en robuust voor optreden anders. Om nou elke keer midden in je set in je tuner in te pluggen lijkt me ook niet alles. Maar het ligt er erg aan waarvoor je hem gebruikt inderdaad. Overal zit zo langzamerhand ook wel een tuner in geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou ja, we zouden als fokkers wat kunnen opnemen maar dat wordt toch altijd zo'n backingrtackgebeuren. 4 minuten leadgitaar.![]()
[..]
Neem een Boss TU80. Goedkoop en perfect. Fuck pedal tuners, stel mongeaulen hier dat meteen dure crap die niemand nodig heeft gaat lopen aanbevelen...![]()
25 euro bij feedback. Niet supergoedkoop, gewoon een degelijke prijs. Het is geen pedaal, ik vind pedalen irritant. Ze hebben ook Behringer zooi die natuurlijk nóg goedkoper is. maarja, dat is Behringerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Under_Score het volgende:
wat kost zo`n Boss TU80 ongeveer dan?
en bij oefenen, en ook als je niet wilt kutten met kabels.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
25 euro bij feedback. Niet supergoedkoop, gewoon een degelijke prijs. Het is geen pedaal, ik vind pedalen irritant. Ze hebben ook Behringer zooi die natuurlijk nóg goedkoper is. maarja, dat is Behringer
edit: Ok, live is het wel handig natuurlijk.
lolquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nee. Bij oefenen stem ik niet. Ik heers namelijk zo hard dat de rest van de band zich aan mijn speciale tuning aanpast.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat heerst zeker wel! Luister maar (whiskey in the jar):
http://www.youtube.com/watch?v=KT_Bt2flIHw
i know kerel zingt beroerdquote:
Goddomme.... Zelfs wij spelen hem beterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
speel zelf ook al een redelijke tijd gitaar helaas niet zo veel tijd/zin om te oefen
momenteel bezig met dit nummer
http://youtube.com/watch?v=nWvdKPpVWzw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |