het kan niet met welke gsm dan ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op de raffinaderijen van shell werken met telefoons die vonk vrij zijn, denk je dat shell en andere bedrijven gaan investeren in die dingen als het niet zo is?
Ach, de mensen die dit negeren zijn dezelfde mensen die vinden (denken) dat maximum snelheden en andere (verkeers)regels ook niet voor hun gelden. Zolang hun incompetente brein maar ingeeft dat het wel kan of niet gevaarlijk is doen ze het ook gewoon. Die mensen zouden tegen zichzelf en ons in bescherming genomen moeten worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Boeiend. Er staan bij elk benzinestation van die mooie bordjes waarop staat dat je hier niet mag roken. Als je het dan toch doet, dan ben je gewoon een lompe boer.
En jij hebt daar uitgebreid onderzoek naar gedaan?quote:
toevallig wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij hebt daar uitgebreid onderzoek naar gedaan?
http://www.cbsnews.com/stories/2004/05/14/tech/main617547.shtmlquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
omdat de electrische lading van de gsm de benzine dampen zouden kunnen ontsteken
no way dat dat dus mogelijk is
ja en gelukkig creeren de bobine, en dynamo of andere electronica van een auto gelukkig helemaal geen electrische ladingen die sterker zijn dan in een gsm....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:45 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.cbsnews.com/stories/2004/05/14/tech/main617547.shtml
Het kan wel, alleen het is erg zeldzaam. Het is ook eigenlijk niet een GSM die het perse veroorzaakt, het kan ook een MP3 speler of ander elektrisch geladen apparaat zijn. Het is ook eigenlijk niet het apparaat ZELF wat het veroorzaakt, maar het feit dat de persoon tijdens het bellen of actief gebruik van het apparaat de auto aanraakt, en een kleine statische schok produceert.
Aangezien de GSM toch het meest gebruikt wordt bij een benzinestation, hebben ze dus liever niet dat je daarmee belt. De kans dat er iets gebeurd is echt enorm klein, en alleen als de juiste omgevingsvariabelen aanwezig zijn..... maar het kan wel.
Verder is dat ook een non-issue. Er staat een bordje "niet roken" en "niet bellen", en dan heb je je daar maar aan te houden. We kunnen allemaal wel vinden dat iets veilig is, of dat iets zo goed als onmogelijk is, en dat we het daarom maar WEL zouden moeten mogen doen..... Tja, zo zijn er ook mensen die vinden dat zonder gordel rijden prima kan, omdat de kans dat JIJ in een ongeluk terecht komt heel erg klein is....
Punt is: De bordjes staan er. Hou je er dan ook aan, en ga niet als een lompe boer zelf maar even beslissen wat je wel en niet mag doen op iemand anders' z'n terrein.
1) Die onderdelen staan niet in direct contact met het frame.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
ja en gelukkig creeren de bobine, en dynamo of andere electronica van een auto gelukkig helemaal geen electrische ladingen die sterker zijn dan in een gsm....
Ik mis de categorie waar we jou in kunnen delen: de kneuzen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Xebrozius het volgende:
En sandstorm geniet weer, wat is het toch ook makkelijk of niet?
eerst komen de moraalridders, dan de wetenschappers, dan nog eens de moraalridders en met een beetje geluk wordt het een rel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik mis de categorie waar we jou in kunnen delen: de kneuzen tactloze lullen
Je wilt me delen? of bedoelde je:quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik mis de categorie waar we jou in kunnen delen: de kneuzen.
,maar wel de benzine dampen volgens mij. En je steekt hem ook aan met een aansteker of iets anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
trouwens je kan benzine niet ontsteken met een sigaret
anders lees je het topic evenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef DagobertDuck het volgende:
[..]
,maar wel de benzine dampen volgens mij. En je steekt hem ook aan met een aansteker of iets anders.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik toennet bij de Ah-Shell in Roermond even mijn wagen leeggetankt en afgerekend met een pakje Kent.
Dus ik loop terug naar mijn wagen, steek een peuk op begint zo'n jonge, intelligente, edele man te zingenen dat ik niet moet roken bij een tankstation (ik wist dat niet, maar ik had mijn slang allang terug in de pomp gedaan dus dan maakt dat niet uit).
Dus ik die kerel zeggen dat ik allang klaar ben met tanken loopt ie met zijn hand omhoog zwaaiend weg. Dude dank je wel! Zo lief om me daar op te wijzen!. Niemand was bij de ah aan het tanken dus nergens anders hing een slang eruit en het was dus niet geil.
Omdat niet iedereen zn randebiel als TS is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier nog een:
er gaan meer mensen dood aan nijlpaarden dan aan roken in een benzinepomp
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
............ loopt ie met zijn hand omhoog zwaaiend weg.
Heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik mis de categorie waar we jou in kunnen delen: de kneuzen.
JHet is nog steeds mogelijk, en er is wel degelijk onderzoek gedaan door shell.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en gelukkig creeren de bobine, en dynamo of andere electronica van een auto gelukkig helemaal geen electrische ladingen die sterker zijn dan in een gsm....
dus jij gelooft shell?quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:08 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
JHet is nog steeds mogelijk, en er is wel degelijk onderzoek gedaan door shell.
Dus alsjeblieft![]()
Zuinigere brandstof?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij gelooft shell?_!
het bedrijf dat al jaren in staat is een veel zuinigere brandstof te maken dan dat ze verkopen_!
ja je weet wel, brandstof die rendabeler is, dus dat je met 1 liter meer kilometers kan makenquote:
Die mensen hier vinden maar gewoon dat alles moet kunnen en dat die verboden niet voor hun gelden. Ze komen met tig kul argumenten aan waarom je er wel zou kunnen roken, maar zich gewoon eens aan de regeltjes houden, ho maar. Op de snelweg kun je ook harder dan 120 en door rood rijden kan ook 9 van de 10 keer goed gaan maar er zijn gewoon regels opgesteld en daar heb je je gewoon aan te houden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
1) Die onderdelen staan niet in direct contact met het frame.
2) Rubberen wielen.
Het probleem is statische elektriciteit + mens, welke door draagbare elektronica, weersomstandigheden, gedragen kleding, etc vergroot kunnen worden. Nogmaals, het is vrij zeldzaam, maar het is al een aantal malen aangetoond dat het inderdaad mogelijk is.
Zowel het Nederlandse als Amerikaanse leger verbied ook het gebruik van mobiele communicatieapparatuur (zoals een draagbare radio) tijdens het tanken van legervoertuigen.
De kans is enorm klein, maar het kan dus wel. En nogmaals: non-issue, er staat een bord, DUS gewoon niet bellen of roken.
Jij bent zeker een ambtenaar of niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die mensen hier vinden maar gewoon dat alles moet kunnen en dat die verboden niet voor hun gelden. Ze komen met tig kul argumenten aan waarom je er wel zou kunnen roken, maar zich gewoon eens aan de regeltjes houden, ho maar. Op de snelweg kun je ook harder dan 120 en door rood rijden kan ook 9 van de 10 keer goed gaan maar er zijn gewoon regels opgesteld en daar heb je je gewoon aan te houden...
TS wordt al dagelijks in elkaar geslagen. Zoals gister, hadden die gemene pestkoppen op school tegen hem gezegd dat hij sigaretten moest kopen voor ze, rookt hij er stiekem zelf een op. Nou, toen had hij problemen hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:26 schreef tong_poh het volgende:
TS Ga vooral zo door. Zul je een keertje de verkeerde tegenkomen. Krijg je een keer klappen of erger.
Ik denk niet, dat het een probleem zou zijn, om eentje in de auto aan te steken zolang je raam dicht is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik steek m ook meteen in de auto op als ik getankt en betaald heb. En ik heb ook van die mensen aan mijn raam gehad. Bok toch op, het is niet alsof ik mijn brandende peuk bij Euro 95 in de tank gooi
Ha! Mooi je mond voorbijgepraat, mevrouwtje!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:58 schreef Rhanna het volgende:
En ik heb ook van die mensen aan mijn raam gehad.
Psssshhht. Kut, niemand doorvertellen eh !quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ha! Mooi je mond voorbijgepraat, mevrouwtje!
[afbeelding]
Nee, geen idee waar je dat uit op zou kunnen maken, maar goed. Het is misschien heel verfrissend voor je dat er ook mensen zijn die zich wel gewoon aan de regeltjes houden. Moet je ook eens doen voor de verandering.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:25 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een ambtenaar of niet?
Ik denk dat we uit dit topic kunnen concluderen dat er inderdaad mensen zijn die moeite hebben met wachten of gewoon aso zijn en dit kut gedrag blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat het een probleem zou zijn, om eentje in de auto aan te steken zolang je raam dicht is.
Maar eerlijk gezegd: is het nou echt zo moeilijk om even te wachten totdat je weggereden bent van het tankstation. Of ben je gewoon zo eigenwijs/verslaafd?
Dat vind ik nog niet eens het grootste probleem. Fouten maken we allemaal. Mijn bezwaar is gelegen in het feit dat meneers (of mevrouws) Ego dermate groot is, dat iemand die , mogelijk wegens zijn eigen veiligheid, wijst op die fout direct als een zeikende oude graftak wordt neergezet.quote:Ik denk dat we uit dit topic kunnen concluderen dat er inderdaad mensen zijn die moeite hebben met wachten of gewoon aso zijn en dit kut gedrag blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:21 schreef JAMsper het volgende:
De ontbrandingstemperatuur van benzine is hoger dan het gloeien van je sigaret, dus alleen het opsteken kan gevaarlijk zijn.
Ik maak het op uit het feit dat je constant anderen afzeikt omdat ze zich een keertje niet houden aan het zoveelste regeltje wat bedacht is door de zoveelste kutambtenaar/ kut politicus. Je klinkt als de typische bureaucraat die de ideale maatschappij ziet als eentje die volledig is dichtgetimmerd met procedures en regels. En vervolgens ga je ook nog zeiken tegen mensen die daar zo doodziek van worden en er zich vervolgens niet aan houden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar je dat uit op zou kunnen maken, maar goed. Het is misschien heel verfrissend voor je dat er ook mensen zijn die zich wel gewoon aan de regeltjes houden. Moet je ook eens doen voor de verandering.
De mensen die het echt goed begrijpen zijn diegene die perfect in kunnen zien, wanneer regels gebroken kunnen worden en wanneer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef dazzle123 het volgende:
Als ik ergens wel op kots dan is het op regelneukers.
Ja, moet je eens drie keer raden waarom die regels zijn ingevoerd, door domme kortzichtige mensen zoals jij en TS. Een regel is er niet voor niks, daar zit een goede reden achter. Dat jij het nodig vind om die te verbreken moet je zelf weten, maar ga dan niet raar staan te kijken als iemand je daar op aanspreekt en je daar vervolgens kwaad op wordt. Beetje omgekeerde wereld is het niet? Blijkbaar zijn die regeltjes en verboden allemaal nodig door mensen zoals jij maar jullie vinden het nodig om daar ook maar weer makkelijk over te doen en het gewoon allemaal te negeren. Dat is waarom de huidige maatschappij zo ontzettend kut is; door aso lui zoals jij, die vinden dat regels niet voor hun gelden en dat regels er zijn voor domme mensen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik maak het op uit het feit dat je constant anderen afzeikt omdat ze zich een keertje niet houden aan het zoveelste regeltje wat bedacht is door de zoveelste kutambtenaar/ kut politicus. Je klinkt als de typische bureaucraat die de ideale maatschappij ziet als eentje die volledig is dichtgetimmerd met procedures en regels. En vervolgens ga je ook nog zeiken tegen mensen die daar zo doodziek van worden en er zich vervolgens niet aan houden.
Als ik ergens wel op kots dan is het op regelneukers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |