Ik schat in ergens achter een pc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef F04 het volgende:
waar is hij?
Hij is iniedergeval niet zichtbaar op de streams op 't moment.
Hij moet zijn kansen pakken voordat het weer goed is met Brian..... bovendien heeft ze al wat drank op en een paar dagen geen sex gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Is huub weer aan de GHB ofzo? Hij kijkt weer vaag uit zijn doppen en zit de hele tijd aan Amanda
Neeeee, maar bedankt, het ligt aan mijn computer, althans, aan de update die ik net heb geinstalleerd. Kutzooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Deze link zal je wel hebben maar iig
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Lieke wordt/is ongesteldquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:01 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hij moet zijn kansen pakken voordat het weer goed is met Brian..... bovendien heeft ze al wat drank op en een paar dagen geen sex gehad.
Prima idee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
Jaap krijgt vast van de Febo instructies om trammelant te schoppen.
Hier net zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
Bij mij doen de onderste twee streams het niet.
[afbeelding]
Heb ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat mankeert er aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Oei... Dat gaat tijd kosten. Suc6quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neeeee, maar bedankt, het ligt aan mijn computer, althans, aan de update die ik net heb geinstalleerd. Kutzooi![]()
dat is voor de broodnodige rust aan je oren die vogeltjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
stagiairequote:
Ben van geslacht veranderd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat noem ik snel.
Ik zie het. Hoe voelt dat nou?quote:
Das snel ? Nieuwe Bergen?quote:
Was na de koffie de eerste daad die ik verrichte (na het konniginneslaapje), dus voelde weinig... ging een beetje langs me heen. Maar ... jippie.... ik ben een vrouwquote:
welke cupmaat heb je gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was na de koffie de eerste daad die ik verrichte (na het konniginneslaapje), dus voelde weinig... ging een beetje langs me heen. Maar ... jippie.... ik ben een vrouw![]()
![]()
Misschien ook De Bergmankliniek?quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mwah... ff wennen dat t storm loopt op me PM![]()
Nee, strax loop ik het lieg- en schreeuwbacteriesyndroom van vislip op...quote:
heb je nog steeds geen streams?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat noem ik snel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, strax loop ik het lieg- en schreeuwbacteriesyndroom van vislip op...
van uitstel komt afstel.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Starlie het volgende:
Bruiloft van Jaap is verschoven naar 6 juli.....
Welk jaarquote:
zal me niks verbazen, hoe vaak is die weddingplanner langsgekomen? één keer?quote:
Dat is besmettelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, strax loop ik het lieg- en schreeuwbacteriesyndroom van vislip op...
Miss Lillybit doet toch zo haar best.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een afgrijselijke kleren heeft Natasia weer aan zeg![]()
de jongens/mannen doet ze goed...... maar de vrouwen niet echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miss Lillybit doet toch zo haar best.![]()
Hangt die?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef SiRojK het volgende:
Brian is echt grappig nu!
Die hebben morgen allebei een zere armquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
En? wie wint er?
doe ff hier neerzetten dan, ik wil niet naar zijn websitequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef Starlie het volgende:
Staat iets in Jaap zijn weblog over een brief van Cora haar moeder.... ga het ff lezen.
Iemand was me al voor dus heb de tekst maar weggehaald!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe ff hier neerzetten dan, ik wil niet naar zijn website
niemand is echt goed gekleed in DGKquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef Desii het volgende:
[..]
de jongens/mannen doet ze goed...... maar de vrouwen niet echt
Nee..quote:
Tis ordie of truttig .. De pakken van de mannen vind ik wel stijlquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niemand is echt goed gekleed in DGK
Hij geniet van de laatste minuten samen met Nicolaas.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef SiRojK het volgende:
Brian is echt grappig nu!
Mooi zo...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:28 schreef Varen het volgende:
Brian heeft ook best drank op
In combi met pammetjes, komt het hard aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:28 schreef Varen het volgende:
Brian heeft ook best drank op
Ze hebben dus duidelijk het filmpje van LVE zitten bekijkenquote:
Ook daar heb je pilletjes tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb sympatie gekregen voor Brian zo juist.. Zolang er NIETS op het spel staat is hij echt een relaxte gozer.. Zo snel als er een amanda bij is, Huubje meedoet, iemand die hem kan bedreigen is het uit met de pret
Bruiloft verschoven van vrijdag 8 juni naar vrijdag 6 juli .quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Starlie het volgende:
Bruiloft van Jaap is verschoven naar 6 juli.....
Dat van Nicolaas wegstemmen snap ik allemaal niet zo, hij zou toch sowieso na 4 weken uit zichzelf weggaan had ik begrepen???quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel saai blijven.
Ze zijn veel te bang dat Brian morgen Nicolaas niet wegstemt.
Dat heeft alles met die kwartjes te makenquote:
Ze zitten er nu naar te kijkenquote:
Er mist een hele hap zag ik net, ze heeft mooi haar van haarzelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Oh Amanda, je zou jezelf eens moeten zien van de zijkant, je ziet precies waar je echte haar eindigt.
Welnee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
enniewees ik heb de filmpjes van vannacht bekeken. Is het jullie bekend of het enige consequentie heeft gehad (de acties afgelopen nacht) voor de bewoners van DGK speltechnisch gezien?
Amanda is geen lelijk meisje ze is lief rond en zacht........helaas oerdommmmmmmmmm!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er mist een hele hap zag ik net, ze heeft mooi haar van haarzelf![]()
Daarom lijkt het me zo frustrerend als je samen MOET leven met mensen waar je in je normale leven niet eens 10 minuten zou willen praten! Na de komst van Lieke zal daarom denk ik de 9e bewoner een klik hebben met Natasia en Brian om de boel in balans te houden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb sympatie gekregen voor Brian zo juist.. Zolang er NIETS op het spel staat is hij echt een relaxte gozer.. Zo snel als er een amanda bij is, Huubje meedoet, iemand die hem kan bedreigen is het uit met de pret
Dat deed Syl verdomd goed.quote:
haha nee ik weet wie het zijn die dit gemaakt hebben.. denk niet teveel in conspiracy aub..quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:40 schreef SiRojK het volgende:
Jaap ligt helemaal dubbel om dat nummer.. maar nu vraag ik me alleen even af of DGK redactie dit heeft laten maken om Jaap populairder te maken
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was datquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Oh Amanda, je zou jezelf eens moeten zien van de zijkant, je ziet precies waar je echte haar eindigt.
Gaaf filmpje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Ze kijken het Joetjoep filmpje van Japio.
Waar is dat filmpje te vinden ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was dat![]()
Ik wil dat filmpjequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was dat![]()
Op de Tien site, bij video's.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje![]()
Welk filmpje is dat?
Niet eens een waarschuwing gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
enniewees ik heb de filmpjes van vannacht bekeken. Is het jullie bekend of het enige consequentie heeft gehad (de acties afgelopen nacht) voor de bewoners van DGK speltechnisch gezien?
te confronterend voor een lowlifetype zoals die Rioolratquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef STAP01 het volgende:
Brain durft de Parabrother remix niet te openen! Shit! En die parodie op het dorp ook niet
dat is erg jammer zeker voor de weldenkende streamers............................quote:
Op de site van tien.quote:
Hij zei zelfs dat de parabrotherremix een hit was geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
De engerd van een Brian heeft het kapsel van diegene van Seinfeld
Hij is wel trots dat er Para Brother t'shirts worden verkocht..... Wie durft nou zoiets aan?
Stonden ze wel in beeld dan? Zag hij ze op scherm?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef STAP01 het volgende:
Brain durft de Parabrother remix niet te openen! Shit! En die parodie op het dorp ook niet
Kremerquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
De engerd van een Brian heeft het kapsel van diegene van Seinfeld
Hij is wel trots dat er Para Brother t'shirts worden verkocht..... Wie durft nou zoiets aan?
de meeste vrouwen zeuren niet als ze menstrueren maar voor ze menstrueren pms is dan hun excuusquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke zeurt maar ze is ongesteld dus dat zou de reden kunnen zijn.
Lieke wilde ff geen sex met Huub een soort van straf, dus lekker makkelijk om er nu over te zeurenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de meeste vrouwen zeuren niet als ze menstrueren maar voor ze menstrueren pms is dan hun excuus![]()
ik haat mijn seksegenoten als ze op deze wijze manipuleren......vind ik zo flauwquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke wilde ff geen sex met Huub een soort van straf, dus lekker makkelijk om er nu over te zeuren![]()
Nope, ze is ongesteld, vandaar die 4 dagen zonder sex.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke wilde ff geen sex met Huub een soort van straf, dus lekker makkelijk om er nu over te zeuren![]()
Is er serieus sprake van een "relatie" dan??? Misschien bij Lieke maar Huub vertrouw ik hierin voor geen meter!quote:
Huub noemde het een lijfstrafquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik haat mijn seksegenoten als ze op deze wijze manipuleren......vind ik zo flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |