Sterker nog, kinderen denken zo... Als papa of mama boos is of weggaat, denkt het kind: Wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Tissik het volgende:
Het heel erge van dit stukje is, dat kinderen inderdaad zo kunnen denken...
OOk dat nog, is de boel daar ook uitgescheurdquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:00 schreef cindy10 het volgende:
toch knap van die moedige vrouw,dat ze die loeders van kinderen uit haar kut heeft gescheten he???![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
De bewoners kregen de kans niet om dat te zeggen. Die zusters schreeuwden net zo hard als harder dan Natasia.
quote:
Da's niet waar, ik zeg ook U tegen mijn ouders (en nee, ik ben geen Surinaamse).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef tong80 het volgende:
Lieve kindjes, weten jullie wel dat jullie de enige kindjes in Nederland zijn die U moeten zeggen tegen hun mama ? Dat komt omdat mama heel erg onzeker is. En dat komt door jullie. Maar dat wisten jullie vast al wel.
Ergens heb je gelijk, maar ik leg de volledige schuld bij de moeder die zo nodig voor tieten en een rijbewijs haar kinderen in de steek moest laten. Zij weet ook dat er zoiets als internet is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pavement het volgende:
Onze stoere held tong80, leuk he kinderen pesten. Je begrijpt toch ook wel dat de kinderen mee kunne lezen of vriendjes van hun ? Omdat natasia een keuze maakt hoeven hun niet de dupe te worden.
Alsof in dit topic het ergste over Natas staatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pavement het volgende:
Onze stoere held tong80, leuk he kinderen pesten. Je begrijpt toch ook wel dat de kinderen mee kunne lezen of vriendjes van hun ? Omdat natasia een keuze maakt hoeven hun niet de dupe te worden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pavement het volgende:
Dat ben ik met je eens. Zo werkt een kindergeest inderdaad, triest genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sterker nog, kinderen denken zo... Als papa of mama boos is of weggaat, denkt het kind: Wat heb ik verkeerd gedaan?
Inderdaad. Leedvermaak scoort nog altijd goed bij mensenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, best een hoop zieke postings hier. Zo te lezen interesseert het jullie ook geen ene moer. Alleen maar een beetje "leuk populair" zitten blaten.
She get what she givesquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, best een hoop zieke postings hier. Zo te lezen interesseert het jullie ook geen ene moer. Alleen maar een beetje "leuk populair" zitten blaten.
Jaap Stobbe is van de mannen v/d radio...de beste van die cd imoquote:
Van mezelfquote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Miguel23 het volgende:
[..]
Jaap Stobbe is van de mannen v/d radio...de beste van die cd imo
Maar van wie is die quote ook alweer afkomstig in je sign?
Jij je zin.quote:
OHHHH wat errug! Hebben dajenne en djairoo dit gedaan met hun moeder?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens hoe mam er nu uitziet :
Erg hè lieve kindjes wat jullie met je moeder hebben gedaan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |