abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:59:40 #1
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_49455458
Een zekere retiredafb heeft een serie fimpjes gepost op YouTube, die zouden gaan over de geheime Apollo 20 missie, gewijd aan het onderzoeken van een gecrasht ruimteschip en een "stad" op de maan.
quote:
Videos of the boldest and most secret apollo mission. Apollo 20 went to the moon august 16 1976. Destination was Iszak D, southwest of Delporte Crater, farside of the moon. The mission was soviet-american. Crew was William Rutledge CDR, former of bell laboratories, leona snyder CSP bell laboratories, and alexei leonov, soviet cosmonaut former "apollo soyouz" (mission one year earlier). Station 1 on the moon was "the city"; Station two was "the ship". During the four EVA, LMP and CDR brought technical objects from the ship and a body, on of the two pilots of the alien spaceship. The body, the city and the ship were very old, age has been estimated 1.5 billion of years. Meteorit impacts, and dust/hills coverings testified that. Note that the ship has already been explored before the first human expedition reached the lunar singularity.
"Apollo 20 Crew Patch"

quote:
apollo 20, august 1976 mission went to the Delporte-Izsak part of the moon. CC was charles peter conrad, audio is unfortunately missing...
Despite the classified files, the apollo 20 belongs to all mankind It is a part of all human's heritage. Among the treasures found during the mission; the city, the spacecraft, the EBE mona lisa. Depending on the interest of viewers, i'll post 22 hours of tv transmissions from moon. Proofs that we are not alone, if there is still necessity to proove it. Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007. If i do not post these files now, i'll never do it. This first part is an extract of the lunar rover transmission at mission elapsed time 140 , around iszak D, showing the city.
Het hele verhaal draait rond een officiele NASA foto waarin een "anomaly" te zien is, waarvan hier een crop:

En dan hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=rc7mkHtuLOs

Nou zijn er een paar dingen natuurlijk fishy

cons:

1. Er was nooit een apollo 20 missie
2. Zijn andere filmpjes, met name die van de "city" zien er ongelovelijk nep uit, of zijn nietszeggend

pros:

1. Het filmpje zelf, indien hoax, is zeer knap gemaakt door iemand die zeer veel tijd heeft en profesioneel te werk gaat
2. Hij zal nog "22 hours of tv transmissions" posten, en foto's, plus een website online plaatsen
3. "Nasa and USAF will be forced to tell the whole story before september 2007." - Dus dat merken we vanzelf dan wel

Mijn mening: het verhaal is verzonnen rondom de foto van NASA die hij mogelijk zelf heeft ontdekt in het nasa archief. Hij gebruikt de verschillende foto's van NASA in zijn flyover video's en heeft een model gebruikt voor de closeup. Ook zou hij bijv in klei het landschap nagebouwd kunnen hebben. Feit blijft wel dat het extreem gedetailleerd is en dat het landschap zeer veel overeenkomsten toont met de originele foto's (dwz, zelfde kraters etc), kortom een moeilijke, maar niet onmogelijke opgave

Hoax of geen hoax? Roept u maar
pi_49455514
Hoax !
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 20:05:50 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49455756
Goed project voor de zomervakantie, ik ga ook de maan namaken in klei, en dan rare poppetjes tekenen enzo.
zo echt mogelijk, en dan zo de hele wereld op zijn kop he.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:07:42 #4
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_49455836
Ik heb schijnbaar niet genoeg fantasie om er een ruimteschip in te kunnen zien
pi_49455970
Er was nooit genoeg budget of politieke steun om de apollo missies na nummer 17 door te laten gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_49456472
Zeer goed gemaakte HOAX
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er was nooit genoeg budget of politieke steun om de apollo missies na nummer 17 door te laten gaan.
Tja... Vietnam moest gesponserd worden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_49456830
Hartstikke nep, bekijk het profiel van die man eens, hij upload filmpjes die hij gemaakt heeft door een schilderij met een stad op de maan te filmen, da's geneens 3D. Die foto's zullen waarschijnlijk echt zijn,
maar daar houd het dan ook bij op.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_49458568
NEP, de ROGER BEEP die je telkens hoort is alleen actief na het loslaten van de zendknop als ze in gesprek zijn met mission control, hier hoor je hem constant zonder dat er gesproken wordt, beeld is van dichtbij genomen van een foto.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:59:44 #10
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_49460216
Hoax
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:08:23 #11
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49469680
In het filmpje met het "ruimteschip" zie je op de eerste 2 seconden Apollo 11 staan.

Nep,

wel leuk gedaan
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:57:04 #12
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_49471419
filmpje kan wel nep zijn ( nog niet gekeken)

toch schijnen er wel degelijk dingen aan de hand te zijn op de maan volgens richard c. hoagland en john lear ( die van de lear jet , ja )

moon secrets revealed

kijk hier naar deel 1 van 13

http://www.youtube.com/watch?v=9ASTvjNBaAw
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:38:10 #13
2618 Beezz
Criticaster
pi_49471990
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 09:57 schreef huupia het volgende:
toch schijnen er wel degelijk dingen aan de hand te zijn op de maan volgens richard c. hoagland en john lear ( die van de lear jet , ja )
John Lear : http://www.projectcamelot.net/john_lear.html
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:44:08 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49482456
LoL ziet niemand dat dit filmpje nep is, alleen al door de reden dat het 2 aan elkaar geplakte filmpje zijn. Het eerst stuk is echt.. dat geloof ik wel. Maar het 2e deel begint, of laat zichzelf overlopen met het eerste deel, door een zogenaamde kleurvervorming door het licht.
Je ziet duidelijk een heel ander filmpje en positie van de maan daarna. Zogenaamd is de camera ineens bij het object. Het object ziet er trouwens in mijn ogen uit als zo'n miniatuur poppetje uit een oude sci-fi.

Ik zeg fake.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_49500430
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef Ticker het volgende:
LoL ziet niemand dat dit filmpje nep is, alleen al door de reden dat het 2 aan elkaar geplakte filmpje zijn. Het eerst stuk is echt.. dat geloof ik wel. Maar het 2e deel begint, of laat zichzelf overlopen met het eerste deel, door een zogenaamde kleurvervorming door het licht.
Je ziet duidelijk een heel ander filmpje en positie van de maan daarna. Zogenaamd is de camera ineens bij het object. Het object ziet er trouwens in mijn ogen uit als zo'n miniatuur poppetje uit een oude sci-fi.

Ik zeg fake.
Jep, das overduidelijk....
"I am an AVATAR from the planet ACTURUS" "Bill Hicks"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:10:02 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49500476
ik zie en stuk steen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:13:15 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_49500516
op een gegeven moment leek het net een aflevering van Thunderbirds
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:35:28 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49650082
Het lijkt wel een walvis
maar een ruimteschip? nee dat zie ik er niet in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49652625
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef Ticker het volgende:

Ik zeg fake.
Doe met je mee (om dezelfde redenen)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:59:04 #20
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_49687024
rondom de maan is wel iets mysterieus. zo zijn er NASA beelden waarop NASA geen commentaar wilt geven.

de albekende "NASA Transmissions" toont verschillende raar bewegende lichtpunten (oude zwart-wit beelden dus echt meer dan reflectie is het niet). Sommige hiervan zijn ruimte-afval, andere zijn ook nog te verklaren.... maar bij enkelen zeggen je eigen ogen al 'dat kan niet?'. Daarnaast hoor je het gesprek tussen astronaut en houston, waarin hij vraagt om verduidelijking van enkele objecten die hem blijken te observeren.

Daarnaast is er natuurlijk nog de apollo-missie waarbij de ze dicht bij de Maan lijken te zijn terwijl dit enkel gemaakt is met slimme trucage adhv verduistering. De beelden zijn schaars, worden tevens niet door NASA nog erkent of gebruikt en is één van de sterkste "bewijzen" dat we nooit naar de maan gegaan zijn. (of dát waar is is een ander verhaal)
¡ Experience Everything !
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:07:01 #21
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_49687324
ik wil trouwens nog even kwijt dat ik enorm ENORM teleurgesteld ben in al die mensen die de zoektocht naar verduidelijking zo moeilijk maken door al die fakes te maken en te posten.

vreselijke disinformatie overal ..... zo onderhand maakt het niet uit welk antwoord je vind.. er is altijd wel een filmpje of tekstje wat je hele queste weer ontrafelt.
¡ Experience Everything !
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:40:22 #22
178424 Apenzuur
Lurkende lintworm
pi_49693354
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef RickySway het volgende:
ik wil trouwens nog even kwijt dat ik enorm ENORM teleurgesteld ben in al die mensen die de zoektocht naar verduidelijking zo moeilijk maken door al die fakes te maken en te posten.

vreselijke disinformatie overal ..... zo onderhand maakt het niet uit welk antwoord je vind.. er is altijd wel een filmpje of tekstje wat je hele queste weer ontrafelt.
Ik vind het opzich niet erg dat mesnen fake filmpje maken; dat houdt je scherp. Maar ze zouden wel erbij moeten zeggen dat het fake is (aan het eind ofzo). Ik weet het , het klinkt idioot, erbij vertelllen "dit is fake", maar toch...
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:
Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest
pi_49701333
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Apenzuur het volgende:

[..]

Ik vind het opzich niet erg dat mesnen fake filmpje maken; dat houdt je scherp. Maar ze zouden wel erbij moeten zeggen dat het fake is (aan het eind ofzo). Ik weet het , het klinkt idioot, erbij vertelllen "dit is fake", maar toch...
Mensen vinden het soms wel leuk om anderen voor de gek te houden.

Lijkt me ook fake trouwens.
Een Apollo 20 lanceren en richting maan sturen zou volgens mij al op gaan vallen.
pi_49710802
dit verdient een tvp!
Erg interessant!
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:28:04 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49733815
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Refragmental het volgende:
dit verdient een tvp!

Oh shoot!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')