abonnement Unibet Coolblue
pi_50443112
zo ben helemaal hyper

caafje 1 is oud genoeg om opgehaald te worden en ze groeit goed, en ziet er zo mooi uit
Het andere zeugje moet nog een anderhalve week blijven bij mama (we halen ze ook pas op als ze alletwee weg mogen) en maakt het ook goed en wordt ook al z'n knapperd.

En nu heb ik net (das de reden voor hyper) toch een andere huisvesting gekocht (we wilden een drie laagse kooi kopen van zooplus, maar die cavia flats bleven zeer aantrekkelijk omdat ze zo mooi zijn)
nou voila: we hebben de knoop doorgehakt. Hier komen ze in te wonen



Kan niet wachten tot ik mijn complete woonkamer moet gaan verbouwen omdat hij hier is en mag gaan inrichten en etc etc
pi_50443491
Oooh, Ries Amaris, wat is dat snel gegaan met Wuppie. Ik vind het nog altijd moeilijk te accepteren dat het zo snel kan gaan met caafjes..... Heel veel sterkte
Daar weet ik niets van maar daar voel ik alles vanaf
pi_50444053
ga je die immense flat voor 2 caafjes gebruiken? Oei, oei, da's wachten op de uitbreiding.... Maar idd wel een erg mooie flat, al vind ik persoonlijk het glas wat tehoog. Ik raad je aan om met warm weer goed in de gaten te houden of het niet te broeierig is in het hok en om er ook even je neus van tijd tot tijd in te steken of het goed ventileert of dat de stank erg blijft hangen. Veel plezier ermee alvast!
I had a signature once. It was awful.
pi_50444755
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
ga je die immense flat voor 2 caafjes gebruiken? Oei, oei, da's wachten op de uitbreiding.... Maar idd wel een erg mooie flat, al vind ik persoonlijk het glas wat tehoog. Ik raad je aan om met warm weer goed in de gaten te houden of het niet te broeierig is in het hok en om er ook even je neus van tijd tot tijd in te steken of het goed ventileert of dat de stank erg blijft hangen. Veel plezier ermee alvast!
3 katten hier, dus ben wel blij met wat hoger glas. Zit er wel aan te denken dat als het ECHT te broeierig word er door broertjelief ventilatie in te laten aanbrengen. En ja dat inmens grote hok is voor 2 mini-caafjes (en later nog een gecastreerde beer als zoontjelief ietjes groter is) Meer uitbreidingen staan niet in de planning voor het komende half jaar/jaar
pi_50444836
oeps, Ries Amaris in mijn hyper bui helemaal over jouw berichtje heengewalst...

sorry, en heel veel sterkte
pi_50445225
arme wuppie.
veel sterkte met het verlies werken enzo.
vervelend nieuws
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_50446078
nou de uitslag van de autopsie is binnen hoor
Wuppie had een maagtumor, die zijn uitgang naar de darmen blokkeerde, hij had ook uitzaaiingen in de lever blijkbaar. Deze tumor, dachten ze, zat er al een tijdje maar hij had er geen last van en is heeft dus sinds gister, misschien eergister de maaguitgang van Wuppie geblokkeerd. Hij had ook inderdaad minder brok gegeten eergisteren, maar nog wel hooi en groenvoer, dus ik dacht dat het van de hitte was en zocht er zeker geen tumoren achter. Ze wist alleen echt niet of zoiets erfelijk kan zijn, dus als iemand dat weet....?
Ik mag hem om 13:45 komen ophalen...
pi_50447086
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef knorretje het volgende:

[..]

3 katten hier, dus ben wel blij met wat hoger glas. Zit er wel aan te denken dat als het ECHT te broeierig word er door broertjelief ventilatie in te laten aanbrengen. En ja dat inmens grote hok is voor 2 mini-caafjes (en later nog een gecastreerde beer als zoontjelief ietjes groter is) Meer uitbreidingen staan niet in de planning voor het komende half jaar/jaar
Je hebt van die ronde-boren waar je dus grote gaten mee kunt boren. Misschien is het een idee om een paar van die gaten aan de zijkant te maken?gewoon voor de luchtdoorstroming....
I had a signature once. It was awful.
pi_50453664
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef RiesAmaris het volgende:
nou de uitslag van de autopsie is binnen hoor
Wuppie had een maagtumor, die zijn uitgang naar de darmen blokkeerde, hij had ook uitzaaiingen in de lever blijkbaar. Deze tumor, dachten ze, zat er al een tijdje maar hij had er geen last van en is heeft dus sinds gister, misschien eergister de maaguitgang van Wuppie geblokkeerd. Hij had ook inderdaad minder brok gegeten eergisteren, maar nog wel hooi en groenvoer, dus ik dacht dat het van de hitte was en zocht er zeker geen tumoren achter. Ze wist alleen echt niet of zoiets erfelijk kan zijn, dus als iemand dat weet....?
Ik mag hem om 13:45 komen ophalen...
he jakkes . misschien is 't dan maar fijn voor hem dat het zo snel is gegaan .
Tap tap tap
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:55:58 #160
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50462017
Ahw Ries Gecondoleerd

Knorretje, wat een gaaf hok
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:53:17 #161
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:38:13 #162
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50523267
Zo net 2 huisjes aangeschaft voor in de ren, want voor zn eigen huisje wordt hij toch echt te groot ook Hij barst uit zn voegen, de achterkant kan al nietmeer vast
Dus 2 nieuwe, 2 maten groter, en zo'n beuken bruggedingetje (Die Obelix en Toby ook hebben).
En zag een verschrikkelijk schattig hooiruifje, net zoiets als je wel eens bij schapen in de wei ziet, dus die mocht ook mee Foto's ervan gemaakt met mn telefoon dus zal ze als ik thuis ben even uploaden. Ik kan natuurlijk ook het hok vullen met alleen maar schattige ruifjes

Van de week even de puntjes op de I zetten buiten, ik hoop zo dat het droog is En dan is het volgend weekend zover

edit;
Zoeen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50547428
Waar kun je die schattige cavia mandjes kopen?
Gewoon in de dierenwinkel?

Ik kom vrijwel nooit in de dierenwinkel

Heb net op de knoevelsite gekeken, maar ze verkopen dat soort spullen niet?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:05:49 #164
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_50550544
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:20 schreef RiesAmaris het volgende:
ik heb mijn roze mandje bij http://caviamandjes.chinchi.nl/ gehaald. Ik had hem voor Zoë gekocht en zij is nu ook degene die er als een prinsesje in ligt
pi_50552040
Gelijk een mandje besteld!

Ik hoop dat ze het niet eng vinden...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 17 juni 2007 @ 20:36:07 #166
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_50554930
die van mij vond het meteen fantastisch, en denk maar niet dat ze eruit komt om te eten, ze eet het liefst nog vanuit haar mandje
pi_50578779
Mijn caafs zijn nu al liggende eters (zeker in het vorige leven romein geweest).

Dat zal wel wat worden !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_50582782
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_50584239
ik heb ook zo n mandje.
ze moeten nog ff wennen.
ze hadden hem eerst al schuin tegen de tralies gezet
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_50587380
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=flCvt1LdQUg

Cavia queue
gewéldig!!!!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 18 juni 2007 @ 20:13:07 #171
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50589453
Zo ging toch bijna het hele feest niet door
Ze had perongeluk de weekenden omgedraait, had vaderdag bij volgend weekend gezet, en mij bij afgelopen weekend om de dames te halen
Moest ze toevallig naar Lelystad, had ze me gemailt vrijdag, dat ik ze in Lelystad kon komen halen. Maarja ik was er vrijdag niet Zij die beesten toch mee naar Lelystad, maja geen Manon
Weer mailtje, dat ze het wel erg vreemd vond

Gelukkig mag ik ze nogsteeds komen halen KOMEND weekend
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 18 juni 2007 @ 21:15:38 #172
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_50592039
oef, dat scheelde niet veel nee, gelukkig mag je ze alsnog gewoon hebben
pi_50595327
komt wel in de buurt dan,non
spannend hoor
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:10:59 #174
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50660477
Hee, een pudding in het gras!


O, nee, het is Ot.


Ot denkt...


Dag Ot!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:13:10 #175
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50660535
Sorry voor de rode randjes.

Dacht dat ik ze klein genoeg had gemaakt...
Zal het binnenkort fixen. Eerst eten.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_50660669
aaawww hij heeft gekleurde lipjes . wat een lekkere poekie .
Tap tap tap
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:19:21 #177
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50660703
nog 3 nachtjes slapen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:55:12 #178
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50661787
Ik moet zaterdag niet vergeten te vragen of ze die namen al hadden, of dat zij hun die namen hebben gegeven. Als ze de naam al hadden vind ik het een beetje sneu om ze na 4 jaar een andere naam te geven, en moet ik mezelf er maar overheen zetten
Wie noemt er nou 3 cavia zusjes Reggie Stacey en Pucca alsof het goedkope heroinehoertjes zijn


Honden zijn ze ook al gewend En ik denk dat ik die Rottweiler ook maar gelijk meeneem zaterdag


Grasje eten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50663029
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef Nonneke het volgende:
nog 3 nachtjes slapen
vind je het niet extreem lang duren? dagen gaan haast niet voorbij, haast zenuwslopend ?

sprak zei tussen de 3 kratten en een flinke doos caviaspul, wachtend op deze dames


[ Bericht 32% gewijzigd door knorretje op 20-06-2007 19:31:00 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:46:49 #180
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50663881
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef knorretje het volgende:

[..]

vind je het niet extreem lang duren? dagen gaan haast niet voorbij, haast zenuwslopend ?

sprak zei tussen de 3 kratten en een flinke doos caviaspul, wachtend op deze dames
[afbeelding][afbeelding]
Ja het is bijna ondragelijk inmiddels Ag gelukkig moet ik nog 2 dagen heul hard werken, en dan is het zover
Ze heeft inmiddels ook een nestje, met 1 rode borstel, ik mag haar als ik zou willen ook (over 4 weken dan pas, net geboren) maar ik denk dat ik eerst mn wederhelft verliefd laat worden Ohja baby's heeeeelemaal niet aan gedacht

Jouw dames groeien ook lekker zeg Hoelang moeten jullie daar nog wachten ? En vooral zijn je kids nog te temmen ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50664286
De bruine was een goeie week geleden 4 weekjes, maar heb schurft te pakken en is dus onder behandeling. (geen nieuwe plekken inmiddels meer, en het laatste plekje is aan het genezen). De ander is aanstaand weekend oud genoeg om opgehaald te mogen worden.

Maar we hebben echt al het denk bare in huis inmiddels (hoop ik), behalve de flat die kunnen we pas eind deze maand ophalen (was in gebruik door een ruzie-end caafje) En we hopen dus in dat weekend alles op te kunnen halen, zowel de flat als een dag erna de caafjes zelf. Maar dat is dus zog niet zeker (anders word het nog een week later )
pi_50664416
Heb je al een ehbo-pakketje? Al het denkbare is namelijk toch vrij veel hoor Colloidaal zilver, gastro, science recovery, wat spuitjes, protexin en minimaal 1 goede shampoo om mee te beginnen?

Hoe komen ze aan schurft trouwens?
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:08:17 #183
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50664929
Zo dat is wel vlot dat ze in het nest al schuft hebben
Moet je nou nóg langer wachten ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50665194
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb je al een ehbo-pakketje? Al het denkbare is namelijk toch vrij veel hoor Colloidaal zilver, gastro, science recovery, wat spuitjes, protexin en minimaal 1 goede shampoo om mee te beginnen?

Hoe komen ze aan schurft trouwens?
spuitjes check
science recovery check
(nog een aantal potjes check)

colloidaal zilver staat nog op het lijstje en wat voor eventuele diarree ook. Shampoo doe ik nog niet, ze zijn alletwee onder behandeling voor de schurft. en voor ik ze dus kan gaan wassen zijn ze net in die fase dat ze die mini -caaf nodig hebben of net niet, dus wacht even tot ze oud genoeg zijn dat ze alles mogen hebben en kies dan wel (en wou dan dus ook pas de rest bestellen bij knoevel, want besparen op verzendkosten doe ik graag en begin ruimte gebrek te krijgen


twee vervoersmandjes,
2 relax mandjes
binnen ren
2 huisjes
2 brugjes
2 hooiruifjes
hooirol
3 zakken hooi (appelhooi, weidehooi en nog 1)
knabbelstokjes
2 trapjes
flinke zak science selective
flinke zak aubiose
nagelschaartje en een potje voor als het verkeerd gaat
iets voor de schurft
pot vitamine c en vitamine c druppels
een hooiballetje en iets voor het evt groenvoer (noem het maar even de sateprikker)
3 voerbakjes
3 waterflesjes
1 hangmatje
1 knabbelboom
2 spuitjes
science recovery
1 lege groente lade in de koelkast
1 bot mes (voor de kids om de groente te halveren en te kunnen geven)
zo uit mijn hoofd is dat alles, maar tijdens het opbouwen van de kooi weet ik het zeker of ik echt niks mis



ze zijn aan de schurft gekomen door een nieuweling die daar is komen wonen.

toevoeging: een cavia dagboek voor kinderen waar ze allerlei vragen in moeten beantwoorden en dingen moeten doen met de cavia. en waar ze foto's in moet plakken die ze zelf gaat nemen met de nog aan te schaffen wegwerpcamera

[ Bericht 8% gewijzigd door knorretje op 20-06-2007 20:18:35 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:19:22 #185
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50665429
geweldig die lijst
Ze zullen niks te kort komen hahahaha

Hebben de dames al een naam ? Of verzinnen jullie straks wat als ze er zijn ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50665534
He, wat vervelend van die schurft zeg. Maar wel fin dat ze al behandeld worden, ik ken ook gevallen waarbij de fokker gewoon niks zegt, het caafje afgeeft en hard wegloopt (bijna letterlijk), en de nieuwe eigenaar vervolgens met een ziek beestje opgezadeld wordt.

Je lijstje klinkt in ieder geval heel erg goed voorbereid hartstikke super! Alleen 1 dingetje; wat ga je met die vitamine C druppels doen? Toch niet door het water he? Op zich bevat je gekozen hardvoer in combi met groenvoer al voldoende vitamine C. Pilletjes ernaast is handig en kan geen kwaad (ik doe het zelf ook, vind het een fijn gevoel om er zeker van te zijn), maar vitamine C druppels voor in het water hebben niet veel zin. Het vervliegt binnen een half uur en je houdt vervuild water over.

En tot slot nog de opmerking dat je groente op tijd uit de koelkast moet halen om op kamertemperatuur te komen, koude groente kunnen gasvorming en buikpijn veroorzaken

En verder een heel dik compliment, ik wou dat ieder aanstaand baasje zich zo perfect voorbereidde!!! Die beestjes gaan een topleventje tegemoet bij jou!!
I had a signature once. It was awful.
pi_50665591
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef Nonneke het volgende:
geweldig die lijst
Ze zullen niks te kort komen hahahaha

Hebben de dames al een naam ? Of verzinnen jullie straks wat als ze er zijn ?
ze hebben nu de namen Pickles (de bruine) en Quincy meegekregen. Maar daar moeten we dus nog wat op verzinnen, pickles is door de kids niet uit te spreken en wordt standaard iets van spikkel, om over quincy maar te zwijgen. We noemen ze hier dan ook niet bij die namen en zijn gewoon caaf 1 of caaf 2 of die brune, of die van mama.

Als ze hier straks wonen moeten ze echt een keer een naam gaan krijgen, maar al heel veel namenboeken bekeken maar nog niks leuks gevonden tot nu toe waar iedereen tevreden mee was. Dus dat wordt gewoon kijken naar de beestjes en hopen dat ze zelf een naam uitkiezen ofzo
pi_50665755
Zelf vind ik deze site altijd een leuke inspiratiebron voor namen:

http://members.chello.nl/~w.hulzink/html/gekleurd.html

Wel slim om de caafjes nu nog naamloos te houden voor jezelf. Ik heb een cavia overgenomen die ik al een maand kende alszijnde Layla. Ik vind het een vre-se-lijke naam, maar omdat ik al aan die naam gewend was is het niet meer gelukt om haar om te dopen, bleef toch steeds bij Layla uitkomen. Ik heb nog twee caafs die ik al met een naam heb overgenomen die er bij mij ingebakken zat, maar dat vond ik niet zulke erge namen gelukkig (Owen en Gone with the Wind).
I had a signature once. It was awful.
pi_50665863
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
He, wat vervelend van die schurft zeg. Maar wel fin dat ze al behandeld worden, ik ken ook gevallen waarbij de fokker gewoon niks zegt, het caafje afgeeft en hard wegloopt (bijna letterlijk), en de nieuwe eigenaar vervolgens met een ziek beestje opgezadeld wordt.
was er ook heel blij mee dat ze het gewoon meldde (anders had ik het ook wel op de foto's gezien, je kunt er niet onderuit:

kan niet missen als je ff klikt
dit is het allerlaatste plekje nog wat ze heeft.
Maar nu kan ik me in elk geval er op voor bereiden, weet dat ze het heeft (gehad) en kon me er over inlezen. Dus inderdaad toppie van hun.
quote:
Je lijstje klinkt in ieder geval heel erg goed voorbereid hartstikke super! Alleen 1 dingetje; wat ga je met die vitamine C druppels doen? Toch niet door het water he? Op zich bevat je gekozen hardvoer in combi met groenvoer al voldoende vitamine C. Pilletjes ernaast is handig en kan geen kwaad (ik doe het zelf ook, vind het een fijn gevoel om er zeker van te zijn), maar vitamine C druppels voor in het water hebben niet veel zin. Het vervliegt binnen een half uur en je houdt vervuild water over.
ik had eerst de druppels gehaald, en kwam er daarna achter dat het zinloos is en toen de tabletten gehaald. Zowel de pilletjes als druppels had ik gehaald voor ik er over uit was welk voer ik wou gaan gebruiken, en uiteindelijk toch voor ander voer gekozen dan wat ze nu krijgen, en zijn ze zoals je al zegt nutteloos, maar kunnen geen kwaad. Hopelijk vinden ze het heel erg lekker en mogen de kids ze gaan geven als zondagssnoepje ofzo..
quote:
En tot slot nog de opmerking dat je groente op tijd uit de koelkast moet halen om op kamertemperatuur te komen, koude groente kunnen gasvorming en buikpijn veroorzaken
Tnx das inderdaad nog wel iets om bij stil te staan en op te schrijven.
quote:
En verder een heel dik compliment, ik wou dat ieder aanstaand baasje zich zo perfect voorbereidde!!! Die beestjes gaan een topleventje tegemoet bij jou!!
pi_50666182
ja, dat schurftplekje is niet te missen. Zo te zien is het wel een klein, schoon plekje. Hopelijk is het snel bijgetrokken Komt vast wel goed!

Wat voor caviadagboekje heb je precies? Vind het wel heel erg leuk, maak je het gewoon zelf? En wat voor dingen heb je dan in gedachten om erin te zetten? Ben er erg nieuwsgierig naar!
I had a signature once. It was awful.
pi_50666524
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
ja, dat schurftplekje is niet te missen. Zo te zien is het wel een klein, schoon plekje. Hopelijk is het snel bijgetrokken Komt vast wel goed!

Wat voor caviadagboekje heb je precies? Vind het wel heel erg leuk, maak je het gewoon zelf? En wat voor dingen heb je dan in gedachten om erin te zetten? Ben er erg nieuwsgierig naar!
nee hebben we gekocht voor de oudste om haar voor te bereiden (nog voor dat we de caafjes gevonden hadden al gegeven) Er staat in hoe je het beste de kooi kan verschonen, hoe je je cavia op moet pakken, dat je de cavia moet laten wenen en hoe je dat gedurende de de eerste 4 weken dat je hem hebt het beste kan doen, (oppakken vanaf de zijkant, geruststellen, niet steeds van hand tot hand, blijven praten, wat voer geven. Laten wennen aan onderzoekjes, de nagels, buik, ogen, vacht etc betasten en onderzoeken zodat je je cavia leert kennen.) Ze moet het beestje wegen, en bij houden, kijken wat het eet, hoe de poep eruit ziet, of het plast. Ze moet bv foto maken van zijn kontje, van de nagels, ven het koppie etc etc. Echt kleine opdrachtjes waarbij je dus echt moet kijken naar je cavia en er mee bezig moet zijn. Het lijkt heel erg op die babyboekjes die je veel ziet over de eerste kraamtijd. (Hij ligt op haar kamer dus kan nu niet kijken van wie het is, maar zal morgen even gluren) Hij is gericht op wat grotere kinderen, maar met wat hulp kan ze het vast en is het een mooi naslagwerkje voor haar voor later maar oook voor ons wel handig mochten we ooit naar de DA moeten.
pi_50666737
Wat grappig joh, daar heb ik nog nooit van gehoord! Kun je de schrijver eens opzoeken, of kun je die op internet terugvinden? (morgen dan)
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:59:26 #193
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50667465
Leuk inderdaad dat dagboekje !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50667790
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat grappig joh, daar heb ik nog nooit van gehoord! Kun je de schrijver eens opzoeken, of kun je die op internet terugvinden? (morgen dan)
kijk morgen even voor je google helpt niet echt met wat lukrake zoekwoorden, dus met de schrijver erbij hoop ik meer geluk te hebben

overigens leuke namensite
pi_50731272
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat grappig joh, daar heb ik nog nooit van gehoord! Kun je de schrijver eens opzoeken, of kun je die op internet terugvinden? (morgen dan)
Het boekje is van Wolfgang Hensel. Mijn cavia, mijn beste vriend
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:41:18 #196
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_50731777
de verkooppagina op www.riesamaris.nl is weer bijgwerkt

Leuke foto's allemaal!!
pi_50733862
ik vind die ikaros zo'n geweldig koppie hebben.


hmm das dik 5 maand alleen wonen.. Das niet eerlijk

[ Bericht 14% gewijzigd door knorretje op 22-06-2007 16:52:53 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:04:12 #198
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50740244
morgen morgen morgen

Net 2 grote zakken Gerty gehaald voor Carla, ze zei doe maar wat voer, ik kan voor 4 jarige cavia's geen geld vragen, nou had ik er natuurlijk gewoon voor willen betalen, maargoed zo is het ook opgelost natuurlijk En ik geef dr zo'n bordje van Knoevel (This House is Ruled by), die vond ze erg leuk.

Gelijk maar even nieuwe drinkflessen gekocht voor buiten, 2 van een liter En even Witlof en Peterselie ingeslagen voor het koppelen Ik hoop dat mn wederhelft de huisjes niet vergeet Morgen laatste dingetjes buiten regelen (nieuwe platen op het dak, hok vullen e.d) en dan is het zover
We hebben ergens in de middag afgesproken, het adres en telefoonnummer ligt klaar, alleen nog even de routeplanner uitprinten, tis maar 1,5 uur rijden

Ik ben ZO benieuwd hoe het gaat, en of hij het wel leuk vind, en of ze het wel kunnen vinden en en en WHOEJ ik heb er zin in *trappelt*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_50753392
spannend manon.

ik ben ook zo benieuwd hoe astrix het gaat vinden.

weet dat fresa maarja das een zeugje het heel erg leuk vond dat negra erbij kwam.
ze heeft echt moeder gevoelens al liep ze laats gewoon over negra heen.
Negra was wel boos,uiteraard.
negra lag in de stoffe tunnel te slapen en fresa liep er gewoon overheen als of het niks was.
maar het zijn dikke maatjes
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:35:11 #200
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_50754153
veel succes en plezier Manon, ben reuze benieuwd !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')