Natte Tas is dr aan t bewerkstelligenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
Waarom zit Mandel nou weer bij die twee zeikerds... Ik snap haar ook niet hoor. Ze steeg net in mijn waardering![]()
Zonder problemen kiest Amanda weer voor die twee.. zij denkt dat dat haar echte vrienden zijn en áls Amanda eenmaal iets denkt is ze niet in staat om die gedachten om te buigen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
Waarom zit Mandel nou weer bij die twee zeikerds... Ik snap haar ook niet hoor. Ze steeg net in mijn waardering![]()
zeg maar gerust; met succes!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Natte Tas is dr aan t bewerkstelligen![]()
Zodat ze weer terug in haar groepje komt.
Ja maar ik had gehoopt dat ze dat valse kreng eindelijk door hadquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Natte Tas is dr aan t bewerkstelligen![]()
Zodat ze weer terug in haar groepje komt.
Volgens mij is Brian zo..........niet iedereen doet om te doen!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
Wat is Brian toch aardig voor Amanda. Zit zeker weer wat achter?
alsof Eric alles weet...niet dus..go Aman....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
Amanda is echt niet te begrijpen.... Eric heeft der net nog gewaarschuwt voor Natasja
Ja dat dacht ik ook na gisteravondquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik had gehoopt dat ze dat valse kreng eindelijk door had![]()
en sinterklaas bestaat ook echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian zo..........niet iedereen doet om te doen!!!
We hebben het hier wel over Brian he?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef klarelucht het volgende:
[..]
En dat geloof jij ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Natas heeft denk ik na gisteravond nog meer reden om in dr broek te schijtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Nou Natas, jij bent degene die sowieso al moet gaan trainen qua rennen.
Brian en Natas hebben hun mond vol over buiten in dgk maar zij hebben ook veel te vrezen hoor.
Ik snap niet dat het zo'n blinde vlek van die twee is.
Volgens mij ging het over de bedreiging van Kenneth naar Huub toe en dat het er buiten heftig aan toe gaat voor de familie van Brian. (dat snap ik dan wel weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook na gisteravond![]()
Waar heeft Brain t nou over? Over iemand in de controlroom die iets op had gevangen?![]()
En Tas zegt dat dr zus wel een paar mensen een uitbrander gaat geven vrijdagavond
Even serieus......... je denkt toch niet dat Brian en Natasia ook maar iets om Amanda geven? Heb je ze wel eens over haar horen praten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef klarelucht het volgende:
Volgens mij is Amanda beter af bij dit groepje...hier is gevoel nog aan de orde...
de anderen gaan alleen nog maar af op beredenering...... alles wordt losgerukt van de daadwerkelijke gebeurtenis...en met het verstand beredeneerd...met een maatstaaf van normen en waarden die volgens mij niet rekening houden met gevoel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |