Nou idd, blij dat ze weg zijn!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het leek wel of ze het sokkenparadijs van de plaatselijke markt hadden leeggeroofd, was echt geen gezicht.
En dat hij haar aardig en lief vond maar dat het niet de vrouw van zijn dromen is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:26 schreef ruby het volgende:
Met Lieke neuk ik gewoon, aldus Huub. Gesjellig.
Nog een wit kwastje over die stomme tekstenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef ruby het volgende:
I don't give a fuck.nl fok.nl, aldus Huub.
Huub z'n vader heeft hele goeie kanten van Brian gezien. Oh?
Wie is we?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huh, we hebben toch ook zelfstandig vastgesteld dat Brian een crimineel is?
Ja he....Huub maakt een neuk-snolletje van Lieke zonder dat ze er erg in heeft....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:26 schreef ruby het volgende:
Met Lieke neuk ik gewoon, aldus Huub. Gesjellig.
Huub zijn vader heeft De goede kwaliteiten van Brian ingezien....quote:
Haha, ja dat zou idd ook nog wel kunnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een wit kwastje over die stomme teksten![]()
Volgende ruzie: Je moeder is dood! Je moeder is dood! Ik ben een moeder! Ik ben een moeder!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef ruby het volgende:
Natasia heeft vrede met zichzelf.
En ze meent het ook echt....
Ik snap niet dat ze het niet door heeft......of is ze slimmer dan we denken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja he....Huub maakt een neuk-snolletje van Lieke zonder dat ze er erg in heeft....![]()
(zullen haar ouders blij mee zijn.....)
vergeet dat stukje niet.... want dat zegt hij er tegenwoordig wel bij.... gisteravond was tie echt lief voor derquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
[..]
En dat hij haar aardig en lief vond maar dat het niet de vrouw van zijn dromen is.
Huub vindt Lieke leuk en aardig, best aantrekkelijk, maar volgens mij heeft hij vooral problemen met haar blond-heid...quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja he....Huub maakt een neuk-snolletje van Lieke zonder dat ze er erg in heeft....![]()
(zullen haar ouders blij mee zijn.....)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
Huub zegt dat over Lieke ook tegen Natas . Is dat nou wel verstandig
Weet iemand dat daar dan? Of aleen de streamersquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef My_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou idd ook nog wel kunnen.![]()
Is die taalfout al van de muur gehaald daar?
nee nee anders hoefde ze niet naar de plastic dokterquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef ruby het volgende:
Natasia heeft vrede met zichzelf.
En ze meent het ook echt....
hoezo Lieke doet het ook voor de back upquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het niet door heeft......of is ze slimmer dan we denken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |