abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:17:11 #1
179902 SimBeSim
jochie kijkt naar sterretje
pi_49449601
Russische soep uit 12 lekkere websites comunities

Q-Dance.nl - strart van Simsation onthulling
- helaas door absolute Zero-Sim beleid kon Sim nauwelijks ademen
Partyflock.nl - overname van Sim activieteiten dieleidt tot absolute record van keren bekenen topic waar Sim schreef
bijna 1000 in een dag, wel de laatste helaas en is er enorme "drama" gebeurd dat een meisje was zo bang geworden om te besluiten naar politie te gaan, die waarschuwt behandelende psychieater om vervolgens Sim te laten opnemen.
Na een week tijd stond Sim weer buiten omdat belgische psychieater in opleiding had goed Sim bekeken en besloot Sim vrij te laten.
Maar psychiesche klap die Sim kreeg was van enorme omvang en activiteiten van Sim kwamen op bijna nul. Toch komt er op gegeven moment een PBtje van dat meid waar ze Sim vergeeft en vergeet.
En vanaf dan begon herstel op gang te komen en het had zo'n 3-4 maanden geduurd om klein beetje weer aan het werk te gaan.
Er is nog erg veel meer te vertellen maar dat is niet meer nodig en vanaf dit moment is eigendom van bijbetrokken bedrijven en natuurlijk ook Sim die ook alles heeft zelf bewaard.
Het hele verhaal zal komen in een boek vorm en als film of zelfs een serier, maar vooral zal te zien zijn in over enkele maanden megaknal welk zal Nederland wereldweid zo beroemd maken dat het wordt een hele land als hoofd stad van de wereld.
De show heet Morsedom en zal op Big Brother lijken waar Sim zelf zal dat Big Brother worden om als eerst zichzelf helemaal te ontapen en jullie laten zien dat er bij Sim niet echt zo gek veel nog is wat aan aap doet denken.

Ja scheren wat vaker.
Maar toch zal er ook of Koekljoesha of Lesyk of zelfs nederlandse meisje kan het worden (niet erg reel maar kan wel).

En zal dat Morsedom-programma hert begin worden hoe hele aarde zo zal worden als mensen hebben zin om als echte mensen te leven en geen aapen.

Toch is Partyflock bezweken onder druk van Sim en hoe bitter dat al niet is maar baas en basin hebben niet kunnen erdoorheen kijken en lieten dat grote club aan modjes van 50 stuk Sim uit elkaar scheuren.

Sugababes.nl - is site waar Sim zich aqansluit omdat er is weer genieale idee binnen bij Sim
Superdudes.nl - is vriendje van vorige
Hyves.nl - komt Sim weer via via en gisteren ontmoet een ware wonder die ik niet ga noemen
maar als ik vertel jullie dat hij heeft er 50.000 vriendjes in zijn lijst dan is het een vis die
zel;fs maakt van Tiesto en zijn collegas kleine jochies.
En 50.000 is het alleen omdat Hyves is niet in staat meer te onderhouden.

Fok.nl - is de site waar Sim erg grappig even een poging gedaan om te FOKKEN
en zpo is ghaan lekker met FOKKERS FOKKEN dat het nu flocken klinkt beetje tegenstrijdig
al als we komen tot besluit waarmee iedereen is happy dan zal Sim nog iets bedenken
hoe we kunnen flock-o-fokken + sugar hyves enz

GeenStijl.nl - stijl is de site waar Sim is per ongeluk hun huis regels gaan lezen
lees zelf even maar

of vooruit ik knip voor je de belangrijkste:
staat dus op
http://www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.php

"Bedreigingen
Met nekschoten en (fictieve) doodsbedreigingen begeeft u zich op zeer glad ijs. Ja, wij weten dat het grappig bedoeld is. Uw medecommenters moeten er wellicht ook hartelijk om lachen. Maar de werkelijkheid is dat de rechter alleen kijkt naar hoe uw 'slachtoffer' zich voelt en niet hoe u uw doodsbedreiging instak. Dus als het echt nodig is, doe (doods)bedreigingen dan alleen met wederzijdse instemming, eventueel onder het genot van een biertje.

Heaumeaux die in de comments lopen te miepen en vervolgens gaan klagen dat ze hard aangepakt worden, moeten GeenStijl simpelweg mijden.

Bedreig never-nooit-niet prominente personen of onderwerpen die wij op GeenStijl behandelen. Dat levert u in het ergste geval een arrestatie op!

Klachtencommissie
Heeft u een ip-ban of een volledige ontzegging tot het lezen van GeenStijl te pakken? U kan ons uw bezwaren mailen en dan we komen er samen wel uit!

Tot slot
De huisregels kunnen op ieder moment naar goeddunken van de Redactie ter plekke aangepast worden. Beroepen op de regels is derhalve zinloos, wij hebben altijd gelijk.

* Vervelio's = (TM) Francisco van Jole"

GSMHelpdesk.nl - is de site welke zal binnenkort een voorstel krijgen om de beste telefoons te zoeken en ook de beste prijs en zal daardoor die megacontrakt hebben die Sim als er wat meer echte mensen zullen bijkomen ook zullen best zin hebben om beste telefoon voor beste prijs te komen.

Drugsforum.nl - is site die ook binnenkort gaat onderzoeken naar situatie in drugs wereld en de waarheid onthullen en vooral uit gedrukt in cijfers

GGZe.nl - zal een voorstel krijgen om hernoemd te worden naar "Grote Bek" in plaats van "Grote Beek" en ook krijgt gemeente Eindhoven officeele titel van de gekste wat het al lang is maar met dat Morsedom-traject zal nog best zwaar krijgen door al die "ramp" toerisme naar Eindhoven en zal er waarschijnlijk extra poilitie eenheid zal moeten komen die volledig zal betaald worden van de inkomsten uit de show. Inkomsten zullen waarschijnlijk hele Eindhoven geld geven om op te knappen.

DjDana.nl - en dit is vierde nederlandse heldin of eigenlijk eesrste of tweede omdat ze al veel eerder waren dan die twee schatjes die Nederland hadden bevrijd op 5 mei. EN Lady Dana kent Sim zelf nog helemaal niet.
Maar Sim haar wel en ziet haar als dance symbol van hoe ver kan een meid schoppen als ze durft te schoppen.
En dus Dana schat jij was persoontje die had veroorzaakt met je plaatjes zo "drama" dat meisjes naast me massal in de war raakte en Sim kon geen woord uit zich persen, maar heeft ook daarvoor iets bedacht wat niet eens is nog verteld maar wel al een plek is ervoor gemaakt op PF en dicht gegooid.

Djax.nl - en dit is dus ook net zoiets alleen snoeiharde techno en trouwens Dana had Sim verminkt met geluiden op Qlimax in HMH in 2001 dacht ik en Miss Djax paar jaar later op Teqnology ook zoiets gepresteerd samen met dat Geil;e Sun.

Dus dat zijn met mijn vriendin samen pas echte schatjes al zijn alle meisjes zoiezo schatjes en dus aan jongens een tip.

Als je wil met ze neuken dan leer eerst van ze te houden en ze gevoel in geluk helpen verblijven en neuken zal je zo veel dat het dan niet meer duidelijk nog is wie is nou nog wie aan het neuken. Jij haar of zij jou.

Dus ziet het er niet een beetje mooi uit allemaal, zelfs voor aapen die m,inder rotzooi zu;llen maken en vooral heel snel stoppen te verkrachten en vermoorden.

Want het is genoeg geweest.

Als Sim is een mens al is ie nog steeds maar 1 ....

NIet alleen want God en god zitten er ook bij.

DUs zin om alles te stoppen?

Makkelijk,

Vandag zal Sim in danacht ergens in Gent doen als of hij een klouwn is en staan

doen niet te begrijpen wat

op Bassleaders

als je zal naar me zoeken dan moet je volgende in hoofd houden

Sim zal echt niet zich ergens naar binnen proppen

dus het zal ergens zijn waar plek is

toch zal Sim niet te opvallend helemaal alleen in een hoek zitten

ook komt Sim vooral voor muziek en dus gaat echt niet ergens waar gehoorapparaat moet helpen

meestal is het vooraan rechts of links

of dat rechts of links wordt

zal te maken hebben met kudde verplaatsing die afleidt

en dus als bepaalde kant is extra lekker ...

en laatste is natuurlijk dat Sim gaat naar die schatjes kijken en zal weer vreselijk

verlegen zijn dus opvallen aan hun zal niet in zitten

maar ja dat ik daar ben en mijn vrienden voelen Dj's meestal wel

en dat is wat ze niet kunnen verklaren maar ik wel

of trouwens Lady Dana en Miss Djax aka Saskia als dat nog zinvol zou zijn en mogelijk

om mij en twee vrienden van me op gasten lijst te zetten dan zullen we nog na afloop

of met elkaar praten of samen helpen opruimen

maar ja

hier is mijn telefoon nummer van de nieuwe era 0614431124 en als je met sms begint

kan er ontmoeting plaats vinden anders is het haast niet te doen

dat hadden die schattjes op 5 mei duidelijk gemaakt over bestaan van enorme druk op mens

die van buiten af is

wel is dat druk nooit te druk

goed

en als laatste

PF aub maak het weer goed en mogelijk om terug te komen

want als dat niet lukt is een teken van totaale verrotteheid van PF

en geloof mij en Jan-Peter dat de site gaat offline zo gauw Sim

naar de rechter stapt

maar zelfs dan jij en je broertje en hoop nog meer andere mensen zullen gezellie bij FOK aansluiten

en zo ie zo vanaf vandag mensen beginnen te denken en snappen

alles mag want zo zijn wij gemaakt

maar wel alles mag alleen maar voor mensen die dat op zo'n minst durven zeggen

en aapen zullen wij bescheremen en van drugs en van roken en te hard rijden beperken

komt allemaal dik en breed en weid in orde

Gegroet en hier onder is nog een link naar gesprek waar Sim had het eerst het opverlegd met

echte moderator en weer meisje schat en ze heet Yvone en op dit moment is absolute megaschat van de wereld

-chatlogs verwijderd-

[ Bericht 29% gewijzigd door remlof op 16-05-2007 17:19:05 ]
pi_49449624
bladiebladieblaaah
pi_49449634
Goed topic, samenvatting?
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:18:20 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_49449640
Chatlogs. En bovendien is dit meer iets voor in je dagboek. Denk niet dat iemand hier er op zit te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')