Vind je dat wel goed voor je postcount??quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moeten we dáár een topic over maken!
[DGK]Verzin mee: Een Kloon voor Ian_Nick!
Dan kan ik nog een keer in record tempo naar de 10000!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat wel goed voor je postcount??![]()
Ja maar dan kom je nooit bij Tong in de buurtquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik nog een keer in record tempo naar de 10000!![]()
Praat me niet van de kutkloon...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik zag vandaag dat ene Viswijfje jou record probeert te evenaren, met tussen de 90 en 150 posts per dag.
Je ziet me dit wel 4 jaar volhouden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dan kom je nooit bij Tong in de buurt![]()
Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan de kloon-mod Ian laten bannen.![]()
Die is echt compleet maf.... maar niet leuk maf, ze snapt er geen ruk van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik zag vandaag dat ene Viswijfje jou record probeert te evenaren, met tussen de 90 en 150 posts per dag.
Tis een kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is echt compleet maf.... maar niet leuk maf, ze snapt er geen ruk van.
I know, maar het is een kutkloonquote:
Volgens mij is deze niet van Pio...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know, maar het is een kutkloon..... neem dan een leuke kloon.
Weten we al wiens kloon het is?? Of loopt Piovan zichzelf inmiddels te versieren met die kloon??
Niet van mij in ieder gevalquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Hmmz ben benieuwd wiens kutkloonhet dan wel is.
GEEN compliment over de OP...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
WTS zie ik nou?? Yvonne is terug en ze heeft nog geen kwaliteitspost in de DGK SC gedaan?!![]()
Ook niet van mij, ik weet dat ik vervelend kan zijn, maar zo dom en zo vervelend doen lukt me nog niet als ik een week dronken benquote:
Hmmz........ misschien moeten we dr een plaatsje in de OP geven?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GEEN compliment over de OP...
Iets van: "ik wist dat je het tagje waard zou zijn lieve Ian"![]()
![]()
Jij nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie doet Yvonne PM'en?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz........ misschien moeten we dr een plaatsje in de OP geven?!![]()
Daarom probeer ik jou ook zo ver te krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Dan ben je zo je tagje kwijt![]()
Euh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
GODVER!!! Weer hetzelfde gezeik als vanmorgen!
Zag er goed uit, de laatste versiequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
En ik vind het wel weer gezegend... niet meer zeiken voor de koffie![]()
De koffie morgenochtend![]()
Ja hèquote:
Fucking hell, wat is er gebeurd met je Fok! verslaving!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè
Nou deze ff volbaggeren dan kun je m bij de volgende van wiki afhalen... daar is ie al aangepast![]()
Enne..... ik ben eens ff een beetje bankhangen, NCIS is op tv![]()
Laters![]()
Moet je weer betalen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
Weer een betaal pop up...... streampjes dood.
Yep, vanmorgen naar Tien gemaild, kreeg mail met linkje, alles weer in orde....... nu weer terug bij af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je weer betalen?
Alsin: maand voorbij?!![]()
Doe net als ik:quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, vanmorgen naar Tien gemaild, kreeg mail met linkje, alles weer in orde....... nu weer terug bij af.![]()
Ik dacht alquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
nee, 12 dagen pas
Joo tell me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht al![]()
Maar waarom moet je dan ineens betalen!?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Nou vanmiddag had ik een mailtje gestuurd...... en binnen een kwartier deden mn streams het weer. Maar nu is die gup op vakantie t/m 3 juni...... automatic reply....
Nee schattie, mn gratis maandje!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dus je hebt wél lopen betalen, maar je hebt géén streams?
Sounds like me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |