Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Jij gaat echt alléén maar op stap om jongens te leren kennen he?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Ach voor dat soort types ben ik graag een goedkope sloerie. En het hebben van een relatie wordt overrated, ben zat om iets na te jagen wat toch niet komt. En seks alleen om seks kan ook zekers goed voor je wezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gedeelte "sex om sex" komt op mij een beetje goedkoop over, als ik eerlijk mag zijn.
Uh, vertel maar wat over!quote:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisterenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef sammienl het volgende:
[..]
Uh, vertel maar wat over!
Maar ach ja ik ga nu maar werken, moet tot middernacht werken![]()
Heroes of Might and Magic?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben weer bij met Heroes...
Wordt vervolgd....
Proficiatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef sammienl het volgende:
Andyvie is jarig vandaag
Gefeliciteerd, gefeliciteerd hiep hiep hoera!![]()
[afbeelding]
Yepsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Camp - Harry Potter Condemned! Angstaanjagend.
Hier heb je er nog eentje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
Gelukkig ben je nu vrij om te luisteren naar... Waar wil je naar luisteren, eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moest de hele dag naar radioNL luisteren![]()
Rub three fairies and your wish will come true.quote:
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef sammienl het volgende:
uh mijn nieuwe profieltekst van gay.nl
[...]
Ik vind hem catchier dan mijn ouwe
barbarella, daar is ook een duitstalige musical van die ik heb maar nog niet heb beluisterdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ff naar de stad en 1 blouse gekocht en 9 films:
1. Barbarella, Queen of the galaxy (überfout)
2. Flash Gordon (pas met D gekeken, o zo fout)
3. The Crucible (verfilming van het toneelstuk waar ik dinsdag heen ben geweest)
4. Dangerous Liaisons (naar dat toneelstuk gaan we in december)
5. The fearless vampire killers (ook met D gekeken, idem, ook erg fout)
6. L'auberge espagnole (die zocht ik al héél lang)
7. Hard Candy (ouch)
8. Son frère (nooit gzien, maar leek me mooi)
9. Nachtrit (idem)
jij met je bijbelobsessie...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.quote:
Ik heb het boek gelezen en het toneelstuk gezien, dus nu de serie nogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stille kracht heeft trouwens niks met de bijbel te maken.
't Is van Louis Couperus, een van de geniaalste schrijvers die de wereld gekend heeft
quote:
Ja zo kan iedereen het wel. Je koopt gewoon álle dvd's op die er zijn dan weet je zeker dat je er een paar toppertjes bij hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu dus de volgende er bij:
10. The Ten Commandments (special edition)
11. De Stille Kracht (de tv-serie)
12. Ik omhels je met 1000 armen
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo.quote:
Ja ik voel me ook af en toe wel eens als een videotheek, voor vrienden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien kun je een deal sluiten met de Cinematheek, die zit toch om de hoek. Filiaal Ang3l ofzo..
Thorquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Onsamenhangend bombardement vond ik ook een mooie typering..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |