Hm, als je nou eens geen wibra-ondergoed draagt; verhoogt misschien je kansen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:56 schreef sammienl het volgende:
Slechts 4 uurtjes geslapen, ach ik ga maar boodschappen doen bij C1000 en moet eigenlijk nog langs Wibra langs voor sokken en ondergoed
![]()
Thanks, wel iets beter dan gister, maar het vlot nog niet echt... Uitgaansplannen voor morgen ook maar vast even afgeblazen, helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:37 schreef sammienl het volgende:
En hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter![]()
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef Sunjammer het volgende:
*uit bed kruip*
Een beetje variatie in het leven...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het lopen gaat nog lastig, u is nog wankel in de benen ?![]()
Dan hoop ik wel voor je dat je in je huis geen kokolmatten meer hebt liggen, anders wordt het toch wel een pijnlijke bedoeling. Of is u in het bezit van een paar proffesionle kniebeschermers zoals de stratenmakers ?quote:
quote:Britse rechter: Wat is een website?
AMSTERDAM - Een Britse rechter in een ‘cyber-terreur’-proces heeft de rechtzaak tijdelijk onderbroken voor een lesje internet. ‘Ik kan het taalgebruik niet volgen’, merkte hij op na verhoren van een moslim-verdachte die onder de naam Irhab007 opereerde, ‘Ik heb eigenlijk geen idee wat een website is.’
Bron
bijna iedereen en allesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
In mijn geval wederom een ziektedagje. Maar de meeste mensen nemen gewoon na Hemelvaart vrij (of hebben dat standaard).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is alles en iedereen vrij vandaag?
zorg eens dat er sterremix komt danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry die zit niet in het asortiment, ik kan je wel rooibos aanbieden of Earl gay![]()
helaas bezit ik geen horeca papieren, dus blijft het aanmodderen met een beperkt assortimentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zorg eens dat er sterremix komt dan
schiet niet op zo, moet er nog suiker in om het enigzins te laten smaken
geef maar weer een glaasje marie henriette![]()
En je weet nog goed toen jij postbode was...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef Vlarp het volgende:
Aaahh wat schattig. Er loopt zo'n jong krantenbezorgertje met een stapel kranten groter dan hem zelf langs de deuren hier..
9 juli, nadat al mijn officieele taken zijn afgerond gaat mijn haar weer scheermes kaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
Waar op ingegaan?quote:
Mietje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. het is bovenop standje 4 geworden.. de kapper raadde me af in 1 keer naar standje 2 te gaan
Dat zijn de meeste kappers toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mietje.
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
ja dat brood mag je houden, maar schiet eens op met die beker miswijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemorgen *flappert met vleugels en hosti*
Inderdaad. Dat mens weet niet eens dat ze een leeuw beet heeft en geen tijger...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Camp - Harry Potter Condemned! Angstaanjagend.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
ja daar begint het meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Da's dan zo'n aaibaar zacht hoofd toch?
"Harry Potter would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus Camp - Harry Potter Condemned! Angstaanjagend.
"Vlarp would have been put to death!!!"quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daar begint het mee
in het begin is het fuzzy
maar daar zit de duivel onder
Vlarp is de duivel![]()
Het is genant CDPquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Da's mijn beste vriend.
Die is bezet haha.
Heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo de kapper m'n haar op standje twee laten zetten
ruggegraat daar gaat het omquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het is genant CDP![]()
Ik moet gewoon nog een keer naar Palace, morgenvoor andere gozers
![]()
Ik heb gisteren wel een gozer in Den Haag aangesproken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ruggegraat daar gaat het om
die heb jij geen
net een natte dweil
zorg eens dat je wat ruggegraat krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |