Heb die harddisk-recorder-dinges-gedoe genomen om eens 3 maanden gratis uit te proberen en daar zit dat pakket automatisch bijquote:
Ow, de stepford bitches.quote:
Ja Marcel Hensema was toch eigenlijk een "noodoplossing"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En eindelijk twee homo's zonder dat het om homoseksualiteit ging in 't verhaal..
(Was ook oorspronkelijk geschreven voor een man + vrouw.)
ze zijn ook even host geweest ... (zie: Phoenix Warsong)quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, de stepford bitches.
Ik was in de war door de vlammen en de logo's
En zo hoort 't.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Ja Marcel Hensema was toch eigenlijk een "noodoplossing"
ze waren gewoon een stel en hadden dezelfde sores als een hetero koppel
Sweet, mijn nieuwe TV komt dinsdagquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb die harddisk-recorder-dinges-gedoe genomen om eens 3 maanden gratis uit te proberen en daar zit dat pakket automatisch bij
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb je toevallig al een keer het lijstje ingevuld? En gestemd in polls, misschien?.
Precies. Waarom doen ze dat niet vaker??quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo hoort 't..
'Tasje' was vervangen door 'notebook' ofzo.
1987quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Ramjet het volgende:
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,
neemt de hele 'getting to know someone' - ervaring weg
Brothers and Sisters doet het redelijk goed met de gay broerquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Waarom doen ze dat niet vaker??
Ik speelde toen nog met m'n Playmobil piratenschip. Maar was wel stiekem verliefd op een jongen uit mijn klas, dat dan weer wel.quote:
*steekt hand uit* Hoi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Ramjet het volgende:
[..]
het is al 's eerder aangedrongen jah, maar ik had toen geweigerd,
neemt de hele 'getting to know someone' - ervaring weg
Even denken, 1987 was ik ...... 9.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
In 1987 kreeg ik voor 't eerst Grieks en Latijn...
Die had ik ook! En het pirateneilandquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Ik speelde toen nog met m'n Playmobil piratenschip. Maar was wel stiekem verliefd op een jongen uit mijn klas, dat dan weer wel..
En ben jij een beetje net zo gek als een 4e Cuckoo of ben je heel redelijk en normaal (en dus eigenlijk saai)?quote:
Esme bedoel je ... en neeh zow gek ben ik niet, ... gek op een andere manierquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ben jij een beetje net zo gek als een 4e Cuckoo of ben je heel redelijk en normaal (en dus eigenlijk saai)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |