*kuch* ik zit anders nog wel op het werkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bij jouw daar ligt het tempo van leven ook een stuk lager en minder hectisch dan hier![]()
Als het helpt om je beter in je vel te voelen is het goed, denk ik... maar ik denk dat je er meer aan moet doen. Ga desnoods met iemand praten die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef sammienl het volgende:
En wat betreft karater en zelfvertrouwen. Ik probeer mijn zelfvertrouwen wat op te krikken door af te vallen, ook al vraag ik me af of het nut zal hebben. Want zelfs in mijn dunnere jaren, was ik ongelukkig en onzeker als de pest.
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologiequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
Misschien moeten wij ook naar GC verhuizen
Ik heb geen vermelding gezien van een Franse stadquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een dieppe gesprekken hier
of naar KlaagBaaKquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we meteen door naar relaties en Psychologie![]()
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorpquote:
Mag ik wel een kanskaart pakken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dan moeten we eerst terug naar Dorpsstraat in Ons Dorp
u komt niet voorbij start
u ontvangt geen ¤ 40.000,-
Jij gammel van de kroeg?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben toch nog wel enigszins gammel van de kroeg gisteren
Blij dat ik niet hoef te werken vandaag
Ik vind het ook al zo vreemdquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij gammel van de kroeg?
Dat meen je niet.
Beterschap, wat heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef NathaN het volgende:
Damn, intussen al de 4e dag dat ik ziek ben. Naja, als het maar voor zondag weg is...
*keelpijn bestrijd met ijs*
Dat vond ik ook wel een veilige conclusie jaquote:
Dank. Ik gok een fikse verkoudheid die overgegaan is in een keelontsteking, ofzo. Maar voor de zekerheid gooi ik er wel ff een hooikoortskuurtje tegenaan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:52 schreef sammienl het volgende:
Beterschap, wat heb je eigenlijk?
Omdat je meestal al om 22:00 slaaptquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er nou weer merkwaardig aan het feit dat ik gammel uit de kroeg kom?
http://www.youtube.com/watch?v=K1vb3ujbl0gquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben verliefd: http://www.youtube.com/watch?v=llHbPSOq6CU
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:50 schreef Vlarp het volgende:
Pfew
Ik ga vanavond weer de kroeg in hoor ik net![]()
Dronk hij too much tijdens jullie love periodequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.
Ik kan ook matig drinkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wordt een brak dagje weer morgen dan.
Nee je drinkt met maten, niet matigquote:
Kunnen != doenquote:
Matthew Luke Sandovalquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=K1vb3ujbl0g
Hij kan goed zingen..
Lachenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tZw-8RSyvh8&mode=related&search=
Hij is vast al oud, maar ik had hem nog nooit gehoord (wel VAN gehoord)
Nieuwe PCD komt pas in de winter hoor . Eerst Nicole's en Melody's solo album..quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:52 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt alles volgens mij![]()
heb je ook de nieuwe van pcd ?
Ik strakjes ook. D is hem aan het....kopen.quote:
die had ik je ook kunnen sturenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA er is een remixed soundtrack van The Nightmare before christmas!!! Met marilyn manson, fall out boy, fiona apple, Panic! at the disco!
LGE kom je ook naar de meetingquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Grappig...
Plaatje werkt niet..
LGE meet nooit. Het is een mietje, geen meetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef sammienl het volgende:
[..]
LGE kom je ook naar de meetingik moet de meeting nou eenmaal promoten
Veel plezier Vlarpjequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Nou, dan gaan we zo maar weer naar de kroeg![]()
Ik ben naar een Homo-meeting in Rotterdam, Enschede, Utrecht (2x) en Den Haag geweest. En dat vind ik wel genoeg, eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LGE meet nooit. Het is een mietje, geen meetje.
Eet smakkelijk, en veel plezier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga uit eten!
En heel misschien naar Jerre vanavond, maar ons D-tje is nog steeds een beetje ziek en weet nog niet of ie wel gaat.
Had daar iemand dan vlekken achter gelaten ??quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, de meet topic is weer schoon
Ik heb geen huisdieren helaas. Maar als ik een eigen huisje heb (en dat is hopelijk dit jaar nog), dan komt er zeker weten een kat. Ik ben gek op katten namelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom houden homo's niet van (huis)dieren?
oké, het is een topic van Verbal, maar ik hoor niemand hier ooit iets over zijn huisdier vertellen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
Blades of Glory is toch leuker dan dat ik gedacht had
ik heb er zelfs een paar maal hardop smakelijk om moeten lachen![]()
quote:wat moet al dat gekloot,
gekloot in mijn boot
dronken in de goot,
dronken met mijn stoot
mijn stoot, mijn stoot,
mijn mooie, mooie stoot
Moet je hem niet verzorgen met thee en koekjes en paracetamol en wollen dekentjes en alles?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Dennis is nog steeds ziek ds we gaan nier naar Jerre.....
Ach, boeiend. Dan ga ik gewoon alleen op stap
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet je hem niet verzorgen met thee en koekjes en paracetamol en wollen dekentjes en alles?.
Lief he. Het was de jongen die ik de vorige keer naar huis heb gebracht toen ie een beetje in de put zat. EN dat vond ie zo lief bla bla bla had hem erg geholpen ba bla bla en nu zijn we getrouwdquote:
Uh, waarom ben je niet op ingegaan?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lief he. Het was de jongen die ik de vorige keer naar huis heb gebracht toen ie een beetje in de put zat. EN dat vond ie zo lief bla bla bla had hem erg geholpen ba bla bla en nu zijn we getrouwd
(en fuck wat had ie spieren)
Ang3l heeft vast al een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:17 schreef sammienl het volgende:
Uh, waarom ben je niet op ingegaan?!
Dat zal vast wel het geval zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ang3l heeft vast al een verblijfsvergunning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |