Omdat hij een Tof iemand is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
in elk geval die van dierennamen want die was toen heel grappig, en die andere moet ik even nakijken.. waarom heb jij 'schnitzel' na je naam staan??
Laat nou maar eerst eensch zien welke topics je zo ijverig hebt zitten printen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
in elk geval die van dierennamen want die was toen heel grappig, en die andere moet ik even nakijken.. waarom heb jij 'schnitzel' na je naam staan??
zozo, die zijn leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Viswijfje het volgende:
kost het geld als ik alleen de tekst van mensen uitprint??nee toch, das alleen maar leuk,en de meeste zijn me eigen topics ook nog!!!
Je print voornamelijk je eigen topics?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Viswijfje het volgende:
kost het geld als ik alleen de tekst van mensen uitprint??nee toch, das alleen maar leuk,en de meeste zijn me eigen topics ook nog!!!
aan wie dan en hoeveel?? als ik t geld dan na een goed doel doe??quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zozo, die zijn leuk.
En ja, topics van fok uitprinten moet je voor betalen.
Ja. Merknaam recht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Viswijfje het volgende:
De vraag is: hoe blij moet Danny daar mee zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja. Merknaam recht.
Alles wat hier staat, inclusief dat debiele gebroddel van jou, is eigendom van Danny.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je deze ook uitprinten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want dan wil ik graag even de groeten doen aan Sebasser!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef Nashje het volgende:
Jij bent echt een kankerkloon, Viswijf.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lief idee!! berichjes van hier komen er ook in dan!
Succes met je smilies uitknippen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lief idee!! berichjes van hier komen er ook in dan! (lelijke dingen knip ik weg)
Eén woord: kleurenprinter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben begonnen met een fokboek (is een grapje van 'plakboek' maar dan van fok) omdat ik fan van Fok! wil worden, en zodat vriendinen die t niet kennen heel snel kunnen zien dat is fok!!!
Ik heb al een paar topics uitgeprint die ik heeel grappig vond of juist mooi, en heb geel papier om smilies na te knutselen..
quote:Heeft iemand nog meer ideeen"? wat zou t kosten om te drukken en mischien dan verkopen op de site??
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
neem een van mijn avatars en print op elke pagina in een hoekje een frame ervan.
dan als je er zo snel doorheen bladert (zo van je duim af laten schieten de pagina's) zie je het bewegend!
wow dat is idd vet!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
neem een van mijn avatars en print op elke pagina in een hoekje een frame ervan.
dan als je er zo snel doorheen bladert (zo van je duim af laten schieten de pagina's) zie je het bewegend!
whahaa k3 komt niet in me boek hoor!!! kleuterhoertjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
dat doet ie af en toe ja, waarom weet ik ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |