Met grote blijdschap kan ik melden dat ik een auto van de zaak krijg. Dat betekent dat mijn trouwe (toch al weer 2 maanden) Renaultje van de hand kan doen.
Foto's volgen vanavond, maar verlekker uzelf alvast op de info:
de 1.7 uitvoering met 75pk (dus niet de afgetrapte 1.8 16klepper) met APK tot eind dit jaar. Hij zit zeer goed in de lak (heb hem regelmatig gewassen en in de was gezet om dit zo te houden, ongeveer elke 2 weken) en doe dit ook voor de koper hem meeneemt.
Hij heeft:
Kleur safraangrijs
Interval ruitewisser
Getinte ruiten
Hatchback
Achterruitenwisser
13" velgen met nieuwe doppen
Onderhoudsboekje/handleiding/historie aanwezig
Inclusief radio/cdspeler met keycardbeveiliging en 4 speakers (goed geluid!!)
krik/sleutel/reserveband alles aanwezig
Ben voorzover ik kon/kan nagaan derde eigenaar, 1e eigenaar is ook uit de regio (prinsenbeek).
Ik heb er zelf niks aan hoeven doen in die paar maanden, behalve het vervangen van een koelslang en ruitenwisservloeistof bijvullen
![]()
De tank bevat 55 liter inclusief reserve, en daar haalt hij zo'n 750km op, 800 als je heel netjes rijd. Dit is bij regelmatig snelwegrijden. Ook rijd ik dat op Ultimate van BP. Als ik gewone Ron95 tank en een beetje doortrek doet hij ongeveer 550/600 op een tank.
Is niet in gerookt, bekleding is netjes in orde, geen gaten in de hoedenplank, alle matten zitten er netjes in. Carosserie en blok hebben een klein beetje oppervlakteroest maar zijn nog in goede staat. Er is een nieuwe accu in gegaan en bij aanschaf zijn de remmen vervangen.
Wegenbelastig is ongeveer 75 euro per kwartaal en doet bij mij nu 25 euro in de verzekering inclusief inzittenden, 4 man. Banken kunnen in ongelijke delen plat, dus heel veel ruimte achterin.
Al met al een hele nette auto (dat zal de kijker/koper zeker kunnen bevestigen) waar je nog lang plezier van kunt hebben. Zoals vermeld, foto's volgen vanavond
Owja, vraagprijs
![]()
voor al dit moois: 800 euro, inclusief de radio/cd en 4 speakers.