quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Altijd nog socialer dan pissen in het water![]()
Het is ook niet voor niets warmerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..] Daar kun je het dus gerust invoeren. In het peuterbadje niet, iedereen weet sowieso dat het peuterbadje bestaat uit 90% urine
En als iedereen daar nou eens gewoon mee stopt, dan wordt zwemmen een stuk plezieriger. Sletje.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef oor het volgende:
jezus wat een sletjes zijn jullie toch.... Viswijfje is echt niet alleen met het plassen in water. ik weet bijna zeker dat bijna iedereen wel eens in het water piest. ik heb liever dat iemand pist dan dat er allemaal pleisters om me heen drijven, dat is pas ranzig. zichtbare vervuiling
kind zeik niet zo voor je dit artikel las had je nerges last van bij t zwemmen!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En als iedereen daar nou eens gewoon mee stopt, dan wordt zwemmen een stuk plezieriger. Sletje.
Ik zwem gelukkig bijna nooit, 3 keer raden waaromquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kind zeik niet zo voor je dit artikel las had je nerges last van bij t zwemmen!!!
Volgens mij ben jij degene die zeiktquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kind zeik niet zo voor je dit artikel las had je nerges last van bij t zwemmen!!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |