nee, dit wordt m niet neequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Jerruh het volgende:
dit gaat m niet worden...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
WIE ZEBEK NIET HOUDT KOM IK STOEMPEN!!!!![]()
De huidige populatie van ONZ is te simpel en kan niet met een goede bash/flame komen. Het tijdperk van creativiteit is voorbij, zonder schuttingtaal weten deze kinders geen 'flames' te maken.'quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Jerruh het volgende:
dit gaat m niet worden...
en nou is het genoeg!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
LAAAAT JE BENEN SWABBERUUUUUH!!!! LEKKER LOS MET DIE TYFUS!!!! HOOEEEEERRRRR!!! GEK TOCH OP MAN!!!
whahaah dit lucht vet op hoor![]()
nee maar ze moeten ophouden met dat gescheldquote:
kanker gewoon een end op dan heksquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar ze moeten ophouden met dat gescheld![]()
We zijn niet eens begonnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar ze moeten ophouden met dat gescheld![]()
zo'n kneus als jij kan vast wel iets veroorzaken jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Armageddon het volgende:
Hoor ik daar rellen?
Ik was gisteren lekker bezig al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De huidige populatie van ONZ is te simpel en kan niet met een goede bash/flame komen. Het tijdperk van creativiteit is voorbij, zonder schuttingtaal weten deze kinders geen 'flames' te maken.'
i.e. : I agree with you on that one, you fairy.
Hey jij hebt me toegevoegd op msnquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De huidige populatie van ONZ is te simpel en kan niet met een goede bash/flame komen. Het tijdperk van creativiteit is voorbij, zonder schuttingtaal weten deze kinders geen 'flames' te maken.'
i.e. : I agree with you on that one, you fairy.
Hij wil erbij horen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey jij hebt me toegevoegd op msn
wáárom in godsnaam
Is straatneger al langs gekomen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was gisteren lekker bezig al zeg ik het zelf.
Met z'n pipa was het?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij komt vanavond naar Holland Spoor zegt ie.![]()
Ik hoop maar dat hij een kortingskaart heeft anders gaat het aardig aantikken ondertussenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij komt vanavond naar Holland Spoor zegt ie.
Bende seniquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
seni sikerim, seratan domuz Selim![]()
vanavond dan maar?quote:
Begin maar alvast met de rekoefeningen.quote:
Ha, ha. Haha. HA!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Crappery het volgende:
Yvonne gaat helemaal los op vakantie.
[afbeelding]
Ik denk dat geen enkele doelgroep hierom kan lachen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef Crappery het volgende:
Nouja oke, jullie zijn de verkeerde doelgroep.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog nooit gezien.
broek omlaag, NU!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog nooit gezien.
pas op hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |